àбанк представив ребрендинг, який розробила бренд-маркетингова агенція Grape.
Тривалий період àбанк сприймали як «банк з яблуком». Таким його бачили клієнти інших банків, схожа характеристика звучала в медіа. Так і з’явився запит на створення нового позиціонування, яке б розкривало людяний підхід у роботі й підсвічувало цінності банку.
Команда створила позиціонування з акцентом на потреби людей. Цей меседж одразу знайшов органічне продовження в оновленій айдентиці, головним дизайн-елементом якої став наголос. На цьому ж етапі àбанк попрощався з яблуком, зробивши вибір на користь нового акцентного лого.
Окрім цього, команда дизайнерів буквально розставила акценти на 11 гравцях ФК «Динамо», розмістивши новий логотип на їхній формі.
Чітко розставлені акценти простежуються і в tone of voice, і оновленій комунікації. В ролику, наприклад, сам банк наголошує на змінах і підсвічує цінність стосунків з користувачами. А щоб закцентувати максимум уваги на клієнтах, команда дала їм можливість поділитися власним досвідом взаємодії з àбанком.