WOW-ефект як стратегія: як LOVARE та UM перетворили початок зими на яскраву квіткову подію
04 Лют 2025, 10:00

WOW-ефект як стратегія: як LOVARE та UM перетворили початок зими на яскраву квіткову подію

Зима почалася похмуро: мряка, блекаути та абсолютна невизначеність, яким же буде новий 2025 рік. Власне, як і в минулому році. Але навіть серед цієї сірості траплялися яскраві події. Наприклад, кампанія бренду LOVARE, реалізована медійною агенцією UM, що входить до холдингу Razom Group.

У сучасному маркетингу бренди постійно шукають способи привернути увагу аудиторії, виходячи за межі класичних форматів. Одним із таких інструментів став Fake Outdoor (FOOH) — інноваційний рекламний формат, що поєднує елементи традиційної зовнішньої реклами з цифровими технологіями, створюючи ілюзію фізичної присутності рекламного об’єкта у міському середовищі.

Ми продовжуємо розвивати платформу LOVARE навколо краси та ролі бренду у здатності відчувати красу в усьому, що нас оточує. Відповідно, на додаток до класичних медійних інструментів, зокрема спонсорства на ТБ, у нас був запит до UM на нестандартні рішення, спрямовані на посилення емоційного зв’язку з брендом та досягнення WOW-ефекту, створених саме під бренд та його територію — красу.
Людмила Волок
директорка з комунікацій АТ «Мономах»
Грудень є місяцем із найкоротшим світловим днем, що впливає на ефективність традиційних OOH-рішень. Водночас це відкриває унікальні можливості для цифрового outdoor, дозволяючи створювати більш динамічний та інтерактивний контент. Саме цей фактор став ключовим у формуванні нашої стратегії. Наш підхід полягав у створенні емоційного досвіду, який не тільки розкриває естетику бренду LOVARE, а й формує стійкий асоціативний зв’язок із ним.
Анна Драгунова
директорка UM

Кампанія складалася з трьох елементів:

Першим WOW-елементом став найбільший у Європі медіафасад торговельно-розважального центру Gulliver. Використавши весь потенціал технології Naked Eye, бренд «розквітнув» у буквальному розумінні цього слова. Трішки весни в похмурому грудні — саме те, що треба. Ролику вдалося передати цей момент, коли людина робить ковток ароматного чаю, і всі її відчуття починають розквітати, а світ навколо наповнюється красою. Активність на медіафасаді одночасно працювала як активація у соціальних мережах, поширюючи генеративний контент.

Другим кроком квітучої комунікації стало поширення 3D-ефекту на DOOH-екрани.

Третім етапом кампанії стала ще одна яскрава квітка в букеті емоцій для аудиторії lovemark — формат Fake Outdoor, який дозволив LOVARE  «розквітнути» прямо в серці Києва на Майдані.

Це дуже надихає, коли маєш партнера — клієнта, який чудово розуміє потенціал та важливість емоційного зв’язку із брендом. І співпраця із LOVARE — це той самий випадок. Для UM це був яскравий кейс поєднання декількох технологічних рішень, в яких агенція могла контролювати креативні процеси на всіх етапах розробки, адже була його ініціатором. Це відкриває нові можливості для масштабування підходу і створення нових кампаній та нових рішень.
Сергій Колос
Creative Lead Razom Group

Відійшовши від класичного OOH, UM та LOVARE створили маленьке диво, яке зігріло серця та очі аудиторії, подарувало трохи казки й багато краси.

LOVARE та UM нагадали, що реклама — це не просто просування товару, а справжнє мистецтво, яке дарує емоції та залишає незабутнє враження.

Розкажіть друзям про новину