WordPress запустив власну платформу для реклами
16 Січ 2023, 15:56

WordPress запустив власну платформу для реклами

У WordPress.com завжди шукають способи зробити створення та керування веб-сайтом простіше та ефективніше.

Однією з найбільших проблем для будь-якого власника сайту є пошук читачів, шанувальників, клієнтів або підписників. До цих пір просування веб-сайту WordPress.com вимагало безлічі інструментів, онлайн-акаунтів, професійних дизайнерських та маркетингових навичок і так — великих грошей.

Ось чому було оголошено про Blaze — новий інструмент, що дозволяє будь-кому, хто має блог WordPress, розміщувати рекламу на WordPress.com і Tumblr всього за кілька кліків. Як? Перетворивши вміст сайту на чисту, привабливу рекламу, яка розміщується в багатомільйонній мережі блогів.

Як це працює?

Щоб просувати публікацію на WordPress, потрібно перейти на сторінку wordpress.com/advertising і вибрати свій вебсайт. Там є список останніх публікацій і сторінок, які можна просувати. Якщо сайт не розміщений на WordPress.com, можна скористатися перевагами Blaze за допомогою плагіна Jetpack.

На інформаційній панелі WordPress.com потрібно клацнути на три крапки біля будь-якої окремої публікації/сторінки, щоб відкрити нове меню. А далі натиснути «Просувати за допомогою Blaze».

Після цього потрібно:

  • Створити своє оголошення. Blaze автоматично форматує контент в оголошення, але можна налаштувати зображення та текст інакше.
  • Вибрати аудиторію. Налаштувати географію та вподобання, щоб показати оголошення потенційним читачам. Після цього буде видно оцінку кількості людей, яких буде охоплено.
  • Вибрати дати та встановити бюджет. Показувати свою рекламу до 28 днів. Коли власник сайту оновлює свій бюджет і дати, він дізнається, скільки людей він зміг охопити.
  • Оплатити просування. Blaze може пропонувати найнижчі ціни на рекламу в галузі, але також захищає контент за допомогою системи, що підтримується Verity та Grapeshot. У компанії запевняють, що оголошення відображатимуться лише там, де вони мають відображатися.

Ефективність реклами можна перевірити на вкладці «Кампанії» рекламної сторінки.

Наразі ця функція доступна лише для англомовних користувачів, проте незабаром працюватиме й для інших мов.

Розкажіть друзям про новину