Кампанія «Forward Together» представляє новий погляд на WhatsApp і значною мірою спирається на його відомий зелений брендинг. Білборди використовують мінімалістський підхід та створені у стилі ланцюжка повідомлень у месенджері для просування різних форм спілкування на платформі, від голосових нотаток до фотографій.
Нові функції платформи обміну повідомленнями можна побачити протягом усієї кампанії, включаючи налаштування темного режиму.
Бренд WhatsApp працював над проектом разом із креативним агентством Koto. Під час кампанії студія зазначила, що: «Об’єднуючи глобальну аудиторію як візуально, так і усно, ця система є основою досвіду WhatsApp: легке спілкування — незалежно від віку, розташування, доступності, пропускної спроможності чи грамотності».
Це не перший випадок, коли WhatsApp використовує креативну рекламу. Минулого року компанія розмістила 3D-білборди, що рекламують різні опції конфіденційності.
На той час її глобальний директор з маркетингу Вівіан Одіор натякнула, що використання творчих способів спілкування з людьми було підходом, який бренд хотів би продовжити: «Щойно ви спробуєте це, шляху назад вже точно не буде».