Дуже розумна рекламна ідея від WhatsApp, яка використовує загальне розчарування в смс-повідомленнях: зелена бульбашка проти синьої бульбашки. Розмова про переписку Apple з користувачами Android стала мемом і навіть потрапила у The New York Times. Зелена бульбашка повідомлення з’являється, якщо текст був автоматично надісланий за допомогою MMS/SMS замість iMessage, а деякі функції були вимкнені.
WhatsApp також залучив до своєї реклами акторів серіалу «Американська сімейка». Реклама виглядає як новий епізод серіалу, який виходив протягом одинадцяти серій з 2009 по 2020 рік, за участю акторів Тая Баррелла, Джулі Бовен, Еріка Стоунстріта і Джессі Тайлера Фергюсона.
Кампанія побудована на нещодавньому опитуванні WhatsApp, яке показало, що 58% американців вважають себе людьми «блакитної бульбашки», а 52% сказали, що у них є близький друг або член сім’ї, з яким вони спілкуються не так регулярно через відмінності в пристроях. Ролик завершується рішенням, що вони повинні спілкуватися через WhatsApp, щоб мати доступ до одних і тих самих функцій.
На жаль, слоган реклами не надто надихає: «Не робіть помилку цієї сім’ї — переходьте на WhatsApp для безперешкодного та приватного обміну повідомленнями на всіх телефонах».