Вихід за межі: як Дарниця вирішила створити кліп для рок-гурту «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ»
14 Жов 2024, 11:01
PR

Вихід за межі: як Дарниця вирішила створити кліп для рок-гурту «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ»

Поки в Україні точиться кривава повномасштабна війна, українські бренди не лише матеріально підтримують військо, країну та своїх споживачів, а й роблять свій емоційний внесок у Перемогу, застосовуючи інноваційні PR-рішення.

Так, фармацевтична компанія Дарниця створила кліп на пісню «Хто я» для гурту «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ», вийшовши за межі сприйняття не лише фармацевтичного бізнесу, а й PR-рішень. Для чого був зроблений цей крок і які його результати — далі.

Дарниця — це завжди унікальні прояви

Продакт-плейсментом сьогодні вже нікого не здивуєш. Відомі бренди воліють потрапити в кіно та у такий спосіб стати ближчими до свого споживача. Бренди платять величезні гроші, щоб їх товар з’явився в кадрі. Проте після виходу фільму всі витрати не тільки окупаються, але й приносять колосальний прибуток.

Реклама у фільмах — це один з найдорожчих способів просування продукції, але водночас і один з найефективніших. Тож багато світових та українських брендів рано чи пізно наважуються на такий крок.

Дарниця не з тих компаній, що йдуть за натовпом. Вона виступає за унікальні прояви. Саме тому відомий фармацевтичний виробник створив кліп на пісню «Хто я» рок-гурту «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ».

Такі схожі, хоч і такі різні

Здавалось би, що спільного між рок-гуртом і фармацевтичною компанією?

Фармацевтика — це щось про ліки, пігулки, хвороби, аптеки. Тоді як рок-гурт викликає абсолютно інший асоціативний ряд: відчуття свободи, драйв, жага до життя. Та поєднувати непоєднуване, створюючи нові сенси, — це про Дарницю.

Співпраця Дарниці та «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ» розпочалася ще до повномасштабного вторгнення. Як виявилося, цінності цього гурту, його позиціонування, а також tone of voice дуже дотичні і навіть ідентичні дарницьким.

По суті «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ» і Дарниця транслюють назовні і живуть тим самим. Тільки роблять це у різні способи. Дарниця забезпечує українців якісними та безпечними ліками, лікуючи тіло, а «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ» пропонує пісні, що викликають глибокі емоції, лікуючи душу.

Що важливо для обох брендів? Насамперед це любов до України, її людей, традицій. Водночас як для Дарниці, так і для «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ» Україна — сучасна та прогресивна. Все краще — тут. Це місце сили, натхнення, сміливих ідей та невпинного руху вперед. Прекрасний «метч». Тож два бренди починають рухатися разом.

Правильний герой

Так чи інакше взаємодія двох брендів — це PR-історія. А щоб вона стала цікавою, потрібен герой.

Фронтмен гурту Сергій Танчинець — правильний герой для Дарниці. Він здатний своїм голосом, патріотичною позицією і вмінням взаємодіяти з аудиторією передавати на рівні емоцій важливі для Дарниці сенси. Він харизматичний, подобається людям, уміє «розкачувати» на емоції величезні зали.

Пісня «Хто я» привернула увагу Дарниці. Цікаво, що першочергово вона була про почуття закоханості і про любов. Але шляхом взаємодії Дарниці та «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ» пісня набула нового значення. Дарниця створила кліп для пісні, і вона заграла новими фарбами, показавши життя українців під час великої війни. Це викликало купу емоцій у людей, адже в щемних епізодах кліпу вони побачили себе, свої коханих, рідних, близьких, життя, розділене війною на «до» та «після».

Це відео про те, як наше життя змінилось за секунди. Ми знаємо, як було «до». У кожного з нас кипіло своє життя з мріями та планами на майбутнє. І вже знаємо, яке воно — «після»… Життя змінилося назавжди. Та незважаючи ні на що, кожен на своєму місці робить все, що від них залежить. І ми точно знаємо, що після нашої Перемоги буде міцна, вільна та Незалежна Держава.
Сергій Танчинець
фронтмен гурту БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ

Кліп, до слова, набрав 1,6 млн переглядів на YouTube впродовж 10 місяців.

Розширення території для бренду

Концерти — це не те місце, де обговорюють, які пігулки кращі. Водночас, лікарські засоби потрібні кожному — чоловікам, жінкам, людям різних професій, освіти, віку.

Взаємодія із гуртом «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ» дає змогу Дарниці значно розширити територію присутності свого бренду. Вийти за межі. І взаємодія з «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ» стала не просто грою слів.

Кліп, створений Дарницею, транслюється під час концертів «БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ». Таких концертів сьогодні багато. Тури відбуваються по всій Україні, адже нам потрібно у ці драматичні часи не забувати радіти життю. І хоча часом приводів для радості годі й шукати, запасного життя у нас в кишені немає, тож давайте цінувати кожну його хвилину.

Заданий Дарницею тренд дав поштовх для створення іншими таких надихаючих відео. Невдовзі після виходу кліпу, створеного Дарницею, вийшов кліп на пісню «Героям», створений за сприяння 12-ої бригади «Азов».

До речі, Дарниця підтримала вихід у прокат документальної стрічки «Ми були рекрутами». Цей фільм демонструє героїзм українських захисників та є маніфестом незламності нашої держави. Сюжет фільму побудований на розкритті характерів восьми бійців Третьої окремої штурмової бригади. Його режисером став Любомир Левицький.

Ми в Дарниці переконані: сьогодні все має працювати на Перемогу. Та інновації у PR у тому числі. Без Перемоги не буде нічого. Тож ми шукаємо цікаві рішення, створюємо щось унікальне, виходячи далеко за межі виключно комерційних інтересів. Підтримувати у різні способи НАШЕ — не просто красиві слова, не просто робота. Це наша філософія і наш спосіб життя.
Василь Губарець
директор з корпоративних комунікацій фармацевтичної компанії Дарниця

Розкажіть друзям про новину