ВРК провела дослідження: тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями
30 Лис 2023, 10:43

ВРК провела дослідження: тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями

Factum Group Ukraine у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією оприлюднили результати дослідження «Тенденції 2023 в управлінні маркетинговими комунікаціями». 

Дослідження проводилось у вересні-жовтні 2023 року серед маркетинг-директорів та представників маркетинг відділів компаній, що входять до групи ТОП-100 рекламодавців, а також є постійними учасниками Effie Awards Ukraine та різних індустріальних дослідженнях ВРК (Best Marketing Teams, Вибір рекламодавця тощо). 

Метою дослідження була оцінка впливу війни на маркетингові комунікації, розуміння існуючих викликів перед маркетинг-командами та планів на майбутнє. 

Останнє десятиліття було сповнено рядом кризових періодів, на тлі котрих працював український бізнес. Особливо «загартували» нас 2022-2023 роки. Тому розуміння того, як працює і куди рухається українська маркетингова спільнота — це ще один ключик до успішного відновлення і подальшого зростання. Незважаючи на зовнішні обставини, маркетологи бачать перспективи, мають нові виклики і розширюють горизонти.
Олена Петрова
директорка Factum

2023 рік став роком поступової адаптації та трансформації бізнесу після «шокового» 2022. Компанії, хоч і не відходять від стратегії короткострокового планування, все ж починають дивитись в майбутнє, як з острахом, так і з надіями. 

Маркетинг-команди в боротьбі за споживача та лідерство стикаються з цілим переліком викликів — від скороченого бюджету до нестачі кваліфікованих кадрів, міграції населення та сенситивності споживача. На фоні підвищеної сенситивності суспільства основними вимогами до комунікацій стають емоційна збалансованість та виваженість, акцент на суспільно-важливі теми, зменшення використання військової тематики в комунікації. 

У першу чергу експерти говорять про важливість інвестицій в людей, аби підтримувати їх в складні часи та мотивувати професійно виконувати свою роботу. Важливими лишаються інвестиції в бренди, їх просування та дослідження свого споживача. 

З результатами звіту можна ознайомитись за посиланням.

Розкажіть друзям про новину