Починаючи із 2022 року, Всеукраїнська рекламна коаліція випускає міжнародний дайджест CrUAtivity з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної
професійної спільноти. Зараз дайджест виходить раз на три місяці. Новий випуск присвячено «зимовим» роботам українців.
Дайждест розміщено на сайті. У новий випуск увійшли роботи від 22 українських агенції у категоріях Film, Design, Digital, Advertising Campaign та Social Campaign.
Взимку українці через рекламу вітали із святами, а також говорили про енергоощадність, збори для потреб ЗСУ, припинення домашнього насильства, відповідальне батьківство, інклюзивні комунікації для підлітків та ментальне здоров’я чоловіків. Незважаючи на всі обставити, в рекламному просторі країни стає все більше звичайної комерційної реклами: банки, райдхейлінгові сервіси, шоколад, чай, йогурти, енергетики, алкоголь тощо.
Дайджест СrUAtivity поширюється серед профільних іноземних асоціацій, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій. Також найбільша Європейська асоціація комунікаційних агентств — EACA — поширює інформацію серед своїх членів, європейських комунікаційних агентств та асоціацій.
Будь-яка українська агенція може подати свої роботи до дайджесту на безоплатній основі через гугл-форму.