Volvo показав відчуття безпеки і справжньої свободи у захоплюючому ролику
16 Лют 2023, 17:15

Volvo показав відчуття безпеки і справжньої свободи у захоплюючому ролику

Компанія Volvo Cars прагне розширити визначення безпеки за допомогою своєї нової платформи бренду For Life, яка була нещодавно запущена. Після нещодавньої появи свого повністю електричного флагманського позашляховика Volvo EX90 компанія Volvo Cars тепер хоче залучити клієнтів, запустивши обговорення основної думки: чи можуть почуття вплинути на те, як ви їдете?

Грунтуючись на більш ніж 95-річному досвіді інновацій у сфері безпеки, Volvo Cars стала синонімом безпеки. У них є бачення звести серйозні травми або смертельні випадки в нових автомобілях до нуля, мети ще не досягнуто, хоча їхні автомобілі безпечніші, ніж будь-коли. Платформа For Life розширює фокус уваги не тільки на виявлення та прогнозування аварій за межами транспортного засобу, але і на стан водія, торкаючись теми безпеки з точки зору психологічної безпеки.

Створена у співпраці з креативними агенціями AKQA та Grey, нова ера безпеки яскраво представлена у збірнику реальних історій та повсякденних моментів. Емоційний фільм за участю шведської поп-зірки Seinabo Sey, паралімпійця Луї Цуйцина та професійного скейтбордистки Скай Браун є частиною глобальної кампанії, присвяченої історії кожної людини.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Заголовки запрошують аудиторію взяти участь у захоплюючому та інтерактивному досвіді. «Питання безпеки», представлені на платформі, запрошують людей активно ділитися тим, як життя впливає на те, як вони водять машину і навпаки. Мета полягає в тому, щоб відкрити діалог для нового рівня взаємодії з клієнтами Volvo Cars по всьому світу та отримати цінну інформацію щодо поведінки водіїв.

Це дослідження стане стимулом для досліджень і розробок Volvo і потенційно допоможе і надихне на подальші дослідження та нові продукти, послуги та досвід для Volvo Cars та всієї автомобільної промисловості, щоб зробити світ безпечнішим.

«Ми прагнемо стати піонерами в галузі захисту людей та планети, – сказав Андреас Мальм, креативний директор Volvo Cars. «Ми сподіваємося привнести в життя безпеку, що виходить за рамки традиційного розуміння, і підкреслити, що ви можете жити по-справжньому вільно лише тоді, коли ви почуваєтеся в безпеці. Справжня споживча вигода у 21 столітті».

Генеральний директор Grey Лаура Манесс сказала: «У світі, де люди прагнуть безпеки у всіх її проявах, ми неймовірно пишаємося тим, що є частиною цього шляху безперервного навчання разом з Volvo Cars і AKQA. В основі нашого партнерства — блискучі, пристрасні та талановиті люди, які прагнуть розкрити ідеї, поглибити наше розуміння та разом надихнути на створення безпечнішого світу. «For Life» говорить про надзвичайну здатність культивувати психологічну безпеку та ставити психічне здоров’я та емоційне благополуччя до центру всього, що ми робимо».

Розкажіть друзям про новину