20 червня 2022 року розпочався 68-й міжнародний фестиваль креативності Cannes Lions. У перший день події зі зверненням до світової креативної спільноти виступила українська делегація. Звернувся до міжнародних креативників і Президент України Володимир Зеленський, який до свого президентства був яскравим представником креативних індустрій.
Президент наголосив, що зараз відважні захисники і всі українці зараз воюють із підступним вторгненням російської федерації. Та кінець цієї війни залежить від уваги всього світу. Надзвичайно важливою наразі є увага світової креативної спільноти, оскільки своєю креативністю вона вже не раз привертала увагу до соціально значущих питань.
Зеленський додав, що вірить в те, що сила людської креативності значно потужніша за силу ядерної держави, яка зупинилася у минулому. І сподівається, що поширення історій української сміливості через креативні кампанії зроблять нашу боротьбу за свободу ще більш знаковою. Підкреслив: боротьбу за мир не лише в Україні, а й у всьому демократичному світі.
Президент закликав світову креативну спільноту говорити про Україну, не дозволяти світу відволікатися від теми війни в Україні. Адже ця війна має закінчитися якомога скоріше. Зараз наші об’єднані зусилля важливі у збереженні тисяч життів.
Після виступу Володимира Зеленського відбулась сесія Creativity Under Bombs («Креативність під бомбами»), під час якої своїми історіями до, під час та після війни поділилися:
- Джамала, співачка, переможниця «Євробачення-2016»;
- Павло Вржещ, співзасновник та креативний директор Banda Agency;
- Ярослава Гресь, координаторка ініціативи UNITED24, спеціалістка з PR та маркетингу, співзасновниця Gres Todorchuk;
- Олег Томін, креативний директор, режисер Bart&Fink.
Спікери розповіли про те, яким було їхнє професійне та особисте життя до 24 лютого 2022 року і яким стало з дня повномасштабного вторгнення росії. Наголошували на тому, що до війни їхнє життя фактично не відрізнялося від життя представників креативних індустрій інших країн, але війна змінила все. І зараз обов’язок кожної людини — зробити свій внесок, щоб зупинити цю війну.
Також українська делегація закликала робити благодійні внески на платформу United24 та виділяти свої медійні платформи для поширення інформації про Україну.
Як зазначає офіційне представництво фестивалю, це перший в історії виступ українців на Cannes Lions. До того ж цьогоріч це не єдина активність, яка привертає увагу до війни в Україні. Протягом 20-24 червня в Палаці Фестивалей функціонуватиме виставковий стенд України з головним меседжем — Be Brave. Be creative («Будь сміливим. Будь креативним»). Біля виставкової зони можна більше дізнатися про війну в Україні, про креаторів, які змінили свій основний рід діяльності для того, щоб наближати перемогу.
Можливість виступити серед аудиторії найвпливовіших креаторів світу — ще одна нагода розповісти про те, що ж означає бути Be Brave Like Ukraine. А також закликати аудиторію успішних брендів та впливових неприбуткових організацій, незалежних креаторів та мислителів підтримувати Україну в її боротьбі за свою свободу та демократичні цінності цивілізованого світу.