Понад 70% українців, згідно з дослідженням, переживають сильну знервованість та стрес.
Щоб висловити турботу та покращити настрій людей, в усіх супермаркетах «Сільпо» розмістили кольорові плакати з повідомленнями. Їх розробили спільно з психологинею Світланою Ройз у межах ініціативи «Той самий знак!».
Обираючи багет чи розраховуючись на касі самообслуговування, гості супермаркету побачать фрази «Ваша усмішка багато важить», «Разом усе вивеземо!», «Вихід завжди є» та інші.
X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід
Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.
Подати заявку на конкурс
До наших супермаркетів щодня приходить мільйон гостей, і ми прагнемо зробити наші простори такими, які викликатимуть усмішки та даруватимуть людям тепло навіть під час буденного походу за покупками. Для цього ми разом з психологинею Світланою Ройз підготували 19 повідомлень-сюрпризів та розмістили їх на шафках для зберігання речей, електронних вагах, стелажах, візочках для продуктів та на інших носіях всередині супермаркетів. З 16 серпня їх можна побачити у 306 магазинах «Сільпо» по всій Україні. Ми віримо в знаки та сподіваємося, що ці надихаючі повідомлення стануть для наших гостей приводом усміхнутися, видихнути чи згадати про хороше.
Катерина Огуряєва
директорка з маркетингу мережі супермаркетів «Сільпо»
У відділі хлібобулочних виробів гості побачать повідомлення «Якщо в дитинстві дорогою додому відгризали скоринку хліба, усміхніться», а в пошуку йогурту в холодильнику натраплять на плакат «Там, де холодно, ставаймо теплішими». Надихаючі повідомлення для українців також прозвучать в ефірі радіо «Сільпо».
Нам вдалося втілити легкий за формою, але глибокий за змістом проєкт, яким ми хочемо показати кожному українцю: ви не самі, ви важливі, нам складно, але ми з вами точно впораємося. У вигляді квесту ми пропонуємо гостям супермаркетів знайти «ті самі знаки», розміщені в різних відділах, на касах тощо. Коли ми переживаємо стрес, наше бачення та сприйняття тунельні, а такий ігровий формат допомагає розширити фокус. Навіть миттєве відчуття безтурботності та дозвіл самим собі на радість допомагають знизити рівень хвилювання і тривожності. Тож такі моменти, коли ми можемо зупинитися, прочитати неочікуване приємне послання від «Сільпо» і усміхнутися — це внесок у покращення нашого стану.
Світлана Ройз
психологиня
Гостей супермаркетів закликають приєднуватися до ініціативи та поширювати улюблені постери з повідомленнями в соцмережах з хештегом #тойсамийзнак, щоб ділитися підтримкою зі своїми близькими та друзями.