Віртуальний макіяж та сервіс тестування шкіри обличчя: EVA представила новий концепт магазину
03 Лис 2022, 16:10

Віртуальний макіяж та сервіс тестування шкіри обличчя: EVA представила новий концепт магазину

На початку листопада у Вінниці відкрився новий незвичайний магазин EVA. Головна його особливість, яка помітна одразу, – оновлений дизайн. Проте зміни торкнулися не лише оформлення, а й концепції. 

Адреса нового магазину: вул. Миколи Оводова, 51, корп. 1 (ТРК Sky Park). Площа торговельного залу складає 213,8 м2. На відміну від звичної EVA, простір цього магазину чітко розділений на зону household (товари для догляду за домом), оформлену в бежевих тонах, та зону краси, виконану в чорному кольорі. 

Б’юті-зона оновленої EVA, в свою чергу, включає декілька тематичних барів: 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • Colour BAR (Колор бар), де представлено фарби для волосся.
  • Beauty BAR (Б’юті бар), де розміщено широкий асортимент декоративної косметики. 
  • Perfume BAR (Парфум бар), де, відповідно, зібрано всі парфумерні пропозиції.
  • Kolgotki BAR (Колготки бар), де представлені панчішні вироби та шкарпетки. 

Окремо в магазині виділено промо-зону, де анонсуватимуться цікаві новинки, а також спеціальні місця для товарів-бестселерів по категоріях. 

«EVA дає своїм відвідувачам можливість бути в тренді, отже і сама оновлюється, щоб відповідати вимогам часу, як в плані дизайну, так і в плані пропонування актуальних трендових товарів та послуг», – пояснила заступниця директора з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Василина Петлицька

В компанії вважають, що за 20 років роботи мережа EVA стала не просто доброю порадницею, а справжнім експертом з питань краси. Тому традиційний дескриптор «Турбота про красу та догляд» в оновленому магазині змінили на «Експерт з краси та догляду». У відповідності до такого позиціонування, крім зміненого дизайну, EVA пропонує клієнтам ряд інноваційних сервісів, які в оновленому концепті стануть стандартом:

  • ModiFace – спеціальний екран, який за допомогою технології доповненої реальності дозволяє змоделювати віртуальний макіяж та «приміряти» перед покупкою тіні або помади різних відтінків. 
  • Сервіс тестування шкіри обличчя, завдяки якому спеціаліст EVA допоможе клієнтам визначити тип шкіри, рівень її жирності та зволоженості. Така процедура забезпечує персоналізований підхід у виборі оптимальних засобів для догляду. Пройти її можна за попереднім записом у мобільному застосунку або на сайті beauty.eva.ua. Ця опція є безкоштовною для користувачів програми лояльності «EVA МОЗАЇКА».
  • Послуга EVAріанти – спеціальний планшет, що розширює можливості вибору для покупців. З його допомогою клієнти, які не знайшли необхідний товар у магазині, можуть одразу замовити його на EVA.UA та вже за кілька днів отримати замовлення у точці видачі або в інший зручний спосіб на свій розсуд.

«Це великий крок на шляху до омніканальності. Адже сервіс поєднує можливості професійної консультації в офлайн-магазині з розширеним асортиментом та іншими перевагами онлайну. Наприклад, спеціальними акціями та пропозиціями, що діють на EVA.UA», – додала Василина Петлицька.

Щоб відвідувачі, які завітали до магазину з малечею, могли зосередитись на виборі необхідних товарів та приділити час собі, в оновленій EVA передбачено дитячий куточок з розвагами для найменших. 

«Створюючи новий концепт, ми надихалися образом жінки – її дуальністю. Кожна з нас це і чарівна красуня, яка дбає про себе, і водночас господиня, яка тримає все під контролем, впорядковує свій і, можливо, не тільки свій простір. Тому візуально ми розділили магазин на зони, які відповідають цим проявам і задовольняють відповідні потреби. Таке рішення, на нашу думку, спростить навігацію по торговому залу та допоможе краще зорієнтуватись у розмаїтті асортименту. Отже зробить візит комфортнішим», – розповіла Василина Петлицька

Надихаючись жінками, в компанії все ж не хочуть робити зайвих акцентів на тому, що EVA буцімто є суто жіночим простором. Аналіз аудиторії мережі показує, що меншу, проте значну її частину складають чоловіки. А для EVA важливий комфорт кожного клієнта. Тому в компанії прагнуть зробити магазин своєрідним місцем сили, де отримують гарний настрій та натхнення. Куди приходять не лише за чимось необхідним, але і щоб побалувати себе, наприклад, якоюсь б’юті-дрібничкою, переключитись між домом та роботою, приділити час собі.

Концептуально нові EVA планується відкривати як у торгових центрах, так і у форматі стріт-ритейлу. До кінця року мають з’явитися ще два подібних магазини. Паралельно з ними поки відкриватимуться і стандартні торгові точки мережі. Проте на оновлений концепт в компанії роблять велику ставку, і якщо таке рішення дійсно добре проявить себе та припаде до душі клієнтам, в ТОВ «РУШ» планують поступово перейти на розвиток в даному дизайні.

Розкажіть друзям про новину