Бренд сексуального здоров’я Lovehoney вперше в історії отримав можливість рекламувати свій продукт на телебаченні до 21:00. У ролику розповідається про запуск нової секс-іграшки Wave від бренду Womanizer, що належить Lovehoney.
У 2011 році Lovehoney увійшла в історію як перша компанія-виробник секс-іграшок, яка запустила телевізійну рекламу своєї продукції. Відтоді бренд присвятив себе дестигматизації задоволення та сексуального здоров’я в усьому світі.
Про проект, глобальний бренд-директор компанії Хелен Балмер, сказала: «Ми та наше креативне агентство Skylark Media тісно співпрацювали з Clearcast, щоб працювати в рамках вимог до телевізійної реклами до 21:00; зрештою, реклама отримала “недитячу класифікацію” – це означає, що мовник сам вирішує, в яких програмах вона може з’явитися на екрані. Більшим викликом було створення реклами, яка б відповідала вимогам, а не забезпечення слоту».
Channel 4 взяв на себе зобов’язання провести кампанію. Ролик навіть вийшов в ефір під час деяких ранкових програм на каналі E4. Балмер відмовилася повідомити, чи хтось із мовників відмовив у трансляції.
Замість того, щоб розглядати обмеження, з якими зіткнулася команда, щоб зробити відповідну рекламу, вона побачила в цьому спосіб творчого підходу до креативу.
«Зазвичай ми не можемо давати рекламу до 21:00 і не маємо права показувати секс-іграшки до 23:00, тому нам довелося придумати винахідливий спосіб просування нашого продукту, не показуючи його, – продовжила вона. – Тому нам довелося придумати грайливий, веселий та інтригуючий спосіб зробити це, тож, можливо, це було навіть більш креативно, ніж зазвичай».
Реклама з’явилася всього через кілька місяців після того, як білборд Lovehoney із зображенням кляпа, що звернувся до принца Гаррі було визнано «недоречним».