Він повертається додому: тривожні білборди показали темну сторону чемпіонату світу з футболу
28 Лис 2022, 12:36

Він повертається додому: тривожні білборди показали темну сторону чемпіонату світу з футболу

Нова лякаюча кампанія від агентства House 337 для допомоги жінкам наголосила, що насильство в сім’ї може стати частішим та серйознішим під час великих футбольних турнірів, включаючи чемпіонат світу з футболу.

Чемпіонат проходить взимку вперше цього року, коли холод і темрява означають, що більше вболівальників, ніж зазвичай, вважатимуть за краще залишитися і переглянути ігри вдома. Для багатьох жінок це час страху, коли насильство в сім’ї може стати частішим. Статистика говорить, що кількість інцидентів збільшується на 38%. Хоча футбол не є причиною домашнього насильства, існуюче насильство може посилитись під час ключових матчів, а це означає, що підвищення обізнаності може допомогти благодійній організації рятувати життя.

Компанія House 337 переконує жінок у тому, що вони не самотні, і нагадала, що якщо всі люди зможуть об’єднатися, щоб підтримати футбольну команду, то також зможуть разом боротися з домашнім насильством.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У тривожному фільмі зображений будинок, на якому розміщений величезний прапор із написом «He’s coming home», що підкреслює страх та ізоляцію, які багато жінок відчувають упродовж усього турніру.

Фільм є частиною дворічної кампанії федерації жіночої допомоги Англії Women’s Aid «Come Together To End Domestic Abuse», яка триватиме до 2024 року і закликає громадськість діяти разом, де б вони не знаходилися, і використовувати великі та малі дії, щоб покласти край домашньому насильству. Кампанія, підтримувана патронами організації Women’s Aid, включаючи зірку Spice Girls Мелані Браун та актрису Джулі Волтерс, просуває п’ять дій, які кожен може зробити, щоб зупинити насильство в сім’ї: від додавання свого голосу до кампанії до вивчення того, що сказати тому, хто піддався насильству.

Фарах Назір, виконавчий директор організації Women’s Aid, сказала: «Кожен повинен зіграти свою роль у тому, щоб допомогти покласти край домашньому насильству, і підвищення поінформованості про підтримку, доступну під час великих матчів, таких як чемпіонат світу, може допомогти багатьом жінкам. Хоча домашнє насильство не пов’язане з футболом, ми знаємо, що існуюче насильство може стати серйознішим або частішим під час великих матчів. Ми просимо всіх допомогти поділитися цією важливою кампанією, коли багатьом жінкам потрібно знати, як отримати підтримку».

Крістопер Рінгсел, креативний директор House 337, сказав: «У цей час, коли нація збирається разом, ми хочемо повалити звичайні футбольні стереотипи і пролити світло на лякаючий факт, що для багатьох жінок це час страху, а не святкування. Їм також потрібна ваша підтримка. Візуальне видовище прапора зберігає свою силу, але з новим поворотом, що лякає. Ми хочемо закликати людей дізнаватись про друзів і сусідів у своїй спільноті та об’єднуватися, щоб спробувати покласти край домашньому насильству. Щоб знайти відчутні речі, які вони можуть зробити, щоб допомогти жінкам».

У рамках зовнішньої реклами по всій країні розміщено прапор «He’s coming home», розроблений Корбіном Шоу, молодим художником, чиї роботи мають сильні слова над прапором Святого Георгія, щоб кинути виклик маскулінним стереотипам, класовим та проблемам ЛБГТК+. Прапори будуть продані з аукціону наприкінці кампанії для збирання додаткових коштів.

Розкажіть друзям про новину