Відома сцена з фільму «Суперперці» була переосмислена у рекламі пива для людей 70+
27 Кві 2023, 09:45

Відома сцена з фільму «Суперперці» була переосмислена у рекламі пива для людей 70+

Нещодавно пивоварня Beck’s Brewery, що належить Anheuser-Busch InBev, представила Beck’s 70+, лімітовану серію пива, спеціально розроблену для більш зрілих людей.

З віком смакові рецептори стають більш стійкими до гіркого смаку, і Beck’s створив нову формулу, яка компенсує цю зміну, пропонуючи ще більш інтенсивну гіркоту. Це гарантує, що всі споживачі можуть насолоджуватися однаково виразним смаком, незалежно від віку.

Щоб просувати ідею про те, що життя може залишатися захоплюючим і в похилому віці, Beck’s запустив кампанію проти ейджизму разом із випуском Beck’s 70+. Кампанія включає в себе ексклюзивний захід на фестивалі Gop Tun Festival, де VIP-список відвідувачів віком від 70 років і старше зможе продегустувати нове пиво.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«З новими моделями поведінки в повсякденному житті, зрілість набуває іншого значення в сучасному суспільстві. Поняття «добре старіти», яке раніше обмежувалося молодим виглядом, без зморшок і сивини, набуло нових значень. Сьогодні «добре старіти» – це мати можливість продовжувати насолоджуватися усіма найсмачнішими речами в житті, в тому числі й чудовим пивом. Це діалог з антиейджинг рухом, який розуміє, що вік не обмежує бажання та прагнення людей», – говорить Родріго Барбоза, креативний директор AKQA.

Beck’s 70+ не для всіх, оскільки його заборонено продавати особам молодше 70 років. Дизайн упаковки пива також зазнав змін: класичну чорну пляшку замінили на витончену сіру, що підкреслює старіння.

Для подальшого просування продукту Beck’s також створив пародійний фільм на культову сцену з Фогелем з фільму «Суперперці», в якому знявся персонаж віком 70+. Крім того, бренд запровадив платформу електронної комерції, де споживачі можуть завантажити своє посвідчення 70+, щоб придбати пиво, і продукт доступний у магазинах лише тоді, коли покупці показують своє посвідчення 70+. Білборди та постери демонструють захоплююче життя людей 70+, які насолоджуються пивом Beck’s 70+.

Розкажіть друзям про новину