14 Лип 2023, 11:00

Відбувся другий “ЗНАХІД” від продакшену NO STARS

Кажуть, що талановитих молодих представників індустрії  майже немає. Ми з цим не погоджуємося і тому шукаємо нові таланти. Дуже довго шукали самі по вулицях, але поліція надто часто приймала нас за закладчиків, тож ми вирішили підійти до цього питання інакше – так виник івент “ЗНАХІД”. 

Що таке “ЗНАХІД”? 

Це івент для пошуку молодих талантів, своєрідна платформа для того, щоб вони могли перейняти досвід провідних людей відеовиробництва, а ми, як відеопродакшен, могли познайомитися з ними та, в перспективі – заробити з ними трошки бабла.

Перший такий івент ми провели ще у травні – тоді ми запросили 50 молодих талантів, але зупинятися на цьому не захотіли. Вирішили робити “ЗНАХОДИ” присвячені окремим департаментам та говорити більш предметно про насущні питання.

6 липня відбувся другий “ЗНАХІД”, присвячений операторам та режисерам. На івент прийшло більше 130 гостей. Ми не хотіли бути душнілами, тому пообіцяли на івенті не говорити про лінзи і техніку – натомість звернули увагу на роботу операторів і режисерів у команді, на візуальну складову, та особистий стиль кіномови. Про це розказували оператор Денис Лущик та режисер Інді Хайт. 

Я не перестаю дивуватися кількості талановитих українців, які надсилають заявки на «Знахід», продовжуйте – це нас надихає. Крім змістовних презентацій спікерів та моїх невдалих жартів ми надали кільком молодим операторам можливість презентувати свої роботи. Я був вражений шоурілом Олі Оборіної та Іванкою-Катериною Яковиною (це повне ім’я за паспортом, я перевірив). Івент став можливим завдяки нашим друзям із коворкінгу KOOPERATIV. А неймінг та айдентику для “ЗНАХОДУ” розробила креативна агенція IAMIDEA, за що хочеться подякувати і їм. 
Іван Крутоус
засновник продакшену NO STARS

Ми – продакшен NO STARS, знімаємо рекламу та кліпи ще з 2016 року. Кожний наступний проєкт, над яким ми працюємо, нам хочеться робити ще більш особливим і крутим, ніж попередній.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео