Від домашніх експериментів до масштабного виробництва: кейс бренду натуральної косметики Ptashkin Sad
10 Гру 2024, 09:30

Від домашніх експериментів до масштабного виробництва: кейс бренду натуральної косметики Ptashkin Sad

Ptashkin Sad — бренд натуральної косметики для тих, хто обирає ефективний та безпечний догляд. Починалось все, як завжди, з обговорень та ідеї. Зараз же бренд виріс до понад 43,6 тисяч підписників в Instagram та більше 50 товарів в асортименті. Як Ptashkin Sad зберігає філософію протягом майже 10 років і як грантова програма від держави «Власна справа» допомогла масштабуватися — розповідаємо далі.

Засновники бренду — Олеся та Ігор Бетлій. Їхня історія кохання розвивалась паралельно з історією бренду. Олеся вирішила світчнутися після 10 років в ІТ і приділити більше часу собі та пошуку себе. Тоді й почалися перші експерименти з виготовлення косметики — спершу для себе, потім для друзів. Ігор підтримав ідею Олесі, і так пара заснувала Ptashkin Sad, який з домашніх експериментів виріс в повноцінний бренд натуральної косметики.

Сьогодні Ptashkin Sad — це компанія з власним виробництвом, потужною командою, налагодженими бізнес-процесами, тисячами клієнток та далекоглядними планами розвитку. Бренд дуже швидко рухається, змінюється, масштабується, але сталими залишається філософія і візія — створювати ефективний та безпечний догляд для людей і планети.

Серед бестселерів Ptashkin Sad — багатофункціональні рум’яна та кремові дезодоранти. Але не менш популярні й засоби для волосся, тіла та обличчя, до складу яких входять інгредієнти з різних куточків світу. 

Разом з тим бренд не стоїть на місці і постійно розвивається. Щоб реалізувати нові ідеї, засновники бренду Ptashkin Sad подали заявку на грантову програму «Власна Справа». Завдяки гранту вдалося придбати систему очищення води, фасувальні та пресувальні машини для виробництва сухих шампунів. Це стало важливим кроком у розширенні виробництва й покращенні якості продукції.

Не бійтеся подавати заявки, навіть якщо це здається складним. Слухайте клієнтів і адаптуйте свої ідеї під їхні потреби
радить Ігор Бетлій
співзасновник бренду

До речі, саме сухий шампунь Ptashkin Sad випускають вже протягом 8 років, і за цей час продукт пройшов багато трансформацій, щоб стати таким, яким є зараз. Для цього змінювали компоненти, формулу, проводили опитування, враховували кожен відгук, щоб підібрати саме той ідеальний склад. 

У результаті вдалося створити безсульфатний шампунь під потреби різних типів шкіри голови. Це той кейс, коли бажання зробити якнайкраще і відданість місії призводить до такого результату. 

Зараз співзасновники бренду Ptashkin Sad мають амбітні плани: збільшення команди, ребрендинг і вихід на міжнародний ринок. 

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.

Розкажіть друзям про новину