У першій брендовій кампанії Undefinable («Невизначений») беруть участь Адут Акеч, Белла Хадід, Ейлін Гу, Гейлі Бібер, Палома Ельсессер, Валентіна Сампайо, Бетанн Хардісон, Брітні Спенсер та інші.
Victoria’s Secret представляє «Undefinable» — глобальну кампанію, покликану закріпити постійну прихильність бренду вітати та відстоювати жіночі голоси та унікальні погляди. Натхнення, що лежить в основі глобальної кампанії, і автентичні історії є частиною відданості бренду розвитку, прислуханню та зміцненню того, що красу завжди визначала кожна людина. Кампанія звертається до важливості визнання того, що жінок ніхто не може визначити, крім них самих.
Кампанію «Undefinable» сфотографував і зрежисував Харлі Вір у партнерстві з креативним агентством LOOK, а її стиль — Каміла Нікерсон. У ній беруть участь партнери VS Collective — Адут Акеч, Белла Хадід, Ейлін Гу, Гейлі Бібер, Палома Ельсессер, Валентіна Сампайо, Бетанн Хардісон, Брітні Спенсер, Феміта Аянбеку та Роуз Намаюнас.
У рамках кампанії Victoria’s Secret запрошує всіх жінок до розмови, щоб використати свій голос і поділитися своїми історіями про те, що робить їх #Undefinable.
«Концепція «Undefinable» була створена як шлях до справжнього зміцнення позиціонування нашого бренду та нашої відданості нашій революції та трансформації. Ця кампанія виходить за рамки одного сезону і стосується нашого постійного прагнення відзначати всіх жінок і кожен унікальний шар, що робить їх тими, хто вони є. Ми тут не для того, щоб диктувати комусь, як визначати красу, а натомість ми тут, щоб відзначити те, як вони самі визначають красу. Ми пишаємось тим, що ділимося Undefinable з жінками в усьому світі та запрошуємо їх поділитися своїми власними вражаючими історіями», — говорить Рауль Мартінес, виконавчий віце-президент, головний креативний директор Victoria’s Secret.
Кампанія Undefinable буде представлена у флагманському магазині бренду на 5-й авеню на 3-му поверсі як емпіричне та захоплююче дослідження кампанії, починаючи з понеділка, 3 жовтня, протягом усього місяця. Крім того, кампанія буде представлена в модних районах у великих містах, таких як Нью-Йорк і Лос-Анджелес, у форматі цифрових видовищ, міських панелей, бюлетенів, власних каналів брендів і соцмереж, включаючи Instagram, Twitter, Facebook, TikTok і Youtube.