В рамках національної промокампанії до Дня народження АГРОМАТ Pozhidaev Production разом з oko.arts створили ролик з ефектом доповненої реальності.
У креативному ролику, який переглянули вже більше 600 тисяч разів, поєднали реальну зйомку найбільшого магазину АГРОМАТ та доповнену реальність. На відео велетенське каченя плескається у ванній на даху магазину та грається з мильними бульбашками.
За її словами, VFX-відео — глобальний маркетинговий тренд, який все більше стає популярним і в Україні. Такі ролики підвищують шанси завоювати увагу цільової аудиторії, сприяють росту впізнаваності бренду, а купання каченя викликає у аудиторії тільки позитивні емоції і навіть посмішку.
Медіапартнерами проєкту стали Posterscope Ukraine та UMG, які розробили стратегію просування ролика як онлайн так і офлайн.
Акція «Сезон купання у знижках» пропонує покупцям АГРОМАТ вигідні пропозиції до -60% на плитку, сантехніку та підлогові покриття в усіх роздрібних магазинах мережі в Україні та в інтернет-магазині agromat.ua.
Спеціальні пропозиції у рамках цієї акції триватимуть протягом усього серпня.