Цього літа по всьому світу вирують хвилі спеки, демонструючи, як саме зміна клімату може змінити способи життя людей, у тому числі і те, як вони харчуються. Зокрема, як зазначив веганський бренд сиру Nobell Foods, це змінить піцу.
Перша кампанія бренду передує запуску продукту. Щоб створити ажіотаж, Nobell залучив групу письменників і художників для створення друкованого журналу Pizza Futures, який досліджує, як глобальне потепління змінить наше ставлення до пікантної, наповненої сиром, багатої вуглеводами піци. Видання супроводжується соціальним контентом і кількома диджитал та аудіороликами, які розповідають про долю страви.
Один з них, знятий на майбутньому узбережжі штату Невада, рекламує дайвінг-тури до затонулих піцерій у Каліфорнії, яка, як можна припустити, повністю занурилася в солону воду через підвищення рівня моря. Кампанія є спробою залучити людей до кліматичної тематики у креативній, абсурдній, грайливій манері — бренд сподівається, що це зачепить за живе на відміну від інших кліматичних меседжів, які надто часто є проповідницькими або депресивними.
«У сфері клімату, принаймні з боку бренду, діалог був [зосереджений] на тому, як продукти харчування та сільське господарство впливають на планету, — каже Гарет Авад, віце-президент з маркетингу в Nobell Foods. — Але ми не говоримо про те, як планета впливає на їжу».
Продукт Nobell, виготовлений із соєвих бобів, які були модифіковані для виробництва молочних білків, ще не має орієнтовної дати випуску. Але він претендує на те, щоб вирішити одну з текстурних проблем, з якими стикаються багато доступних альтернативних рослинних сирів.
«Прив’язка клімату до піци, майбутнього піци та впливу клімату на піцу — хоча це й справді абсурдно — на нашу думку, має шанс змусити людей замислитися та прорватися вперед, — каже Авад. — Ми намагаємось трохи підкоригувати діалог і почати його розгортати».