Глобальний вибух популярності K-pop та корейського контенту викликав хвилю інтересу до Кореї та її культури. Головна виконавча директорка Publicis Groupe Korea Ніколь Роу розповіла про те, чи можуть глобальні бренд-маркетологи скористатися «корейською хвилею».
2022 був роком, коли глобальна популярність і сила Корейської хвилі продовжували зростати. Вибуховий інтерес до корейських серіалів/фільмів та K-Pop призвів до інтересу до самої країни. Культурні тенденції у Кореї нині стають важливим ключовим словом для світових брендових маркетологів. McDonald’s BTS меню та «Squid Game» Heineken показують, що світові бренди вже звертають увагу на новини та контент, створений у Кореї. Отже, які тренди з’являться у 2023 році?
Re-Kreation
У Кореї, де всі серйозно ставляться до моди та краси, було кілька корейських модних концепцій та тенденцій, які були популярні в Азії у 2022 році, такі як Vivid, High-Teen та Newtro. Нещодавно з кінця 2022 року з’явилася нова концепція, яка переосмислює традицію: так званий «середньовічний європейський стиль». Цей концепт набирає популярності серед покоління Z. Його із задоволенням фотографують разом із повним набором яскравих суконь, елегантних капелюшків та корон, які буквально нагадують європейських аристократок у середні віки. Нещодавно ця концепція була помічена у музичних кліпах K-Pop виконавців, наприклад, ITZY та Red Velvet. Студії, де люди можуть брати середньовічні сукні та фотографуватись, повністю заброньовані, а готелі в стилі сеульського L’Escape з таким самим настроєм набирають популярності, показуючи, як з’явилася ця нова концепція. Візуальний вплив музичних кліпів K-pop та пристрасть Кореї до відтворення залишатимуться потужним двигуном тенденцій в Азії (і за її межами) у 2023 році.
Короткі форми
Короткий контент на таких платформах, як TikTok, Instagram Reels та YouTube Shorts, швидко розширить свій вплив у 2023 році.
Згідно з результатами опитування у звіті Deloitte Korea VCC Marketing 2022, 72,5% корейських споживачів заявили, що стикалися з пошуком інформації про конкретні бренди і продукти за допомогою короткої форми, а 58,9% заявили, що фактично купували продукти через неї. Говорять, що середній час використання TikTok у місяць становить 23,6 години, що вище, ніж у YouTube.
Наприклад, корейський бренд CVS (магазини споживчих товарів) CU завантажує на свій канал YouTube короткометражку під назвою CVS Antiquities. Він встановив рекорд у 100 мільйонів переглядів за 39 днів після першого випуску.
Не лише бренди, а й знаменитості K-pop активно використовують короткі формати. Популярність та вплив контенту, який швидко надає ключову інформацію протягом 10–15 секунд, а не довгих та описових відео, цього року продовжуватиме зростати.
Від стрімінгу до вебсеріалів
На додаток до контенту, що транслюється на таких платформах, як Netflix, Disney+ та Apple TV+, є ще один тип контенту, який популярніший у Кореї, вебсеріал — це відносно коротке розважальне шоу.
Популярні корейські вебсеріали включають безліч різних жанрів і концепцій, створених на численних каналах YouTube. Найбільша причина їх популярності полягає в тому, що вебсеріали запрошують різних знаменитостей у кожний епізод для спільного створення контенту.
Хоча багато відеороликів на YouTube існують для надання інформації, вебсеріали відрізняються один від одного: кожен з них має чітку концепцію та мету, які корисні для глядачів. Наприклад, “Workman” має концепцію “переглянути всі вакансії у світі”. Героям пропонується протягом дня випробувати на собі різні роботи в Кореї, поспівчувати людям, які працюють у цій галузі, вислухати їхні скарги та поділитися корисною інформацією у розважальній формі.
«Зміна спеціальностей щодня» — це концепція, яку сповідують усі факультети корейських університетів. У кожному епізоді учасники групи K-pop стають головними ведучими та проводять день як студент університету зі справжніми студентами. Він отримує великий відгук у глядачів-підлітків: більшість відеороликів настільки популярні, що протягом місяця після запуску вони набирають 1 мільйон переглядів.
Продюсери, що спеціалізуються на розробці телепрограм, все частіше звертаються до ринку вебсеріалів. Їх розквіт триватиме цього року, і постійно створюватимуться все більш різноманітні та геніальні концепції, що дозволить брендам привертати увагу глядачів у різних вікових групах і країнах.
Оскільки понад 150 мільйонів людей живлять хвилю K-pop, унікальна культурна ДНК Кореї продовжуватиме вливати популярну культуру цього року. Те, що робить їх унікальними – їх увага до деталей і продуманість, їх культура стосунків, їх прагнення до перфекціонізму, їх прагнення до стилю та їх звичка переосмислювати та змішувати жанри – ці риси продовжуватимуть формувати Корею та світ у 2023 році.