Варусіада: українська мережа супермаркетів запустила кампанію на честь Олімпійських ігор
26 Лип 2024, 11:40

Варусіада: українська мережа супермаркетів запустила кампанію на честь Олімпійських ігор

Що як можна не тільки дивитись Літню Олімпіаду та вболівати за улюблених спортсменів, а ще й самим брати участь у дисциплінах та вигравати нагороди? Подумали у мережі VARUS та запустили власну варусіаду —  VARUS GAMES 2024.  

Спеціальна промоакція на честь Літніх Олімпійських ігор 2024 року в Парижі діятиме з 25 липня по 10 серпня на VARUS.UA. У цей період усі охочі зможуть взяти участь у розіграшах та вигравати призи. Для цього зовсім не обов’язково бути майстром спорту, бо дисципліни літньої варусіади — особливі: 

  1. Ваговий чемпіон: Перемога, якщо замовлення має найбільшу вагу.
  2. Шалений шопоголік: Найбільша кількість товарів (SKU) у замовленні.
  3. Майстер з покупок: Перемога за найбільшу суму чека від 2000 грн.
  4. Марафонець доставки: Найдовший маршрут на доставку.
  5. Делівері експерт: Найбільша кількість доставок.
  6. Рекордсмен з самовивозу: Найбільша кількість самовивозів.
  7. Поштовий фахівець: Найбільша кількість замовлень через НП (Нова Пошта).
  8. Кулінарний гурман: Замовлення на 5+ страв із VARUS CAFE.

Щоб взяти участь у розіграші, достатньо просто зробити покупку на VARUS.UA в акційний період і автоматично є учасником за однією чи кількома дисциплінами залежно від покупки. На підтримку VARUS GAMES 2024 мережа разом з Бізнеспес розробили анімаційний ролик з уже знайомими персонажами: Зайчиком, Равликом, Козою та Поросям.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Персонажі ролику стали першими чемпіонами з 8 дисциплін. Наприклад, Зайчик став чемпіоном з самовивозу замовлень, бо живе поруч з супермаркетом VARUS та часто сам забирає свої онлайн-замовлення. А от Порося став не тільки ваговим чемпіоном, а ще й делівері експертом, бо щодня замовляє мінімум 20 кілограмів свинячої тушкованки.

А щоб ще краще налаштуватись на спортивні та не дуже звершення, команда VARUS.UA створила тематичний стікерпак з натхненними фразочками. Хіба не приємно, коли тобі кажуть «Я в тебе вірю!», нехай це і каже просто мультяшний персонаж?

Розкажіть друзям про новину