Варусіада: українська мережа супермаркетів запустила кампанію на честь Олімпійських ігор
26 Лип 2024, 11:40

Варусіада: українська мережа супермаркетів запустила кампанію на честь Олімпійських ігор

Що як можна не тільки дивитись Літню Олімпіаду та вболівати за улюблених спортсменів, а ще й самим брати участь у дисциплінах та вигравати нагороди? Подумали у мережі VARUS та запустили власну варусіаду —  VARUS GAMES 2024.  

Спеціальна промоакція на честь Літніх Олімпійських ігор 2024 року в Парижі діятиме з 25 липня по 10 серпня на VARUS.UA. У цей період усі охочі зможуть взяти участь у розіграшах та вигравати призи. Для цього зовсім не обов’язково бути майстром спорту, бо дисципліни літньої варусіади — особливі: 

  1. Ваговий чемпіон: Перемога, якщо замовлення має найбільшу вагу.
  2. Шалений шопоголік: Найбільша кількість товарів (SKU) у замовленні.
  3. Майстер з покупок: Перемога за найбільшу суму чека від 2000 грн.
  4. Марафонець доставки: Найдовший маршрут на доставку.
  5. Делівері експерт: Найбільша кількість доставок.
  6. Рекордсмен з самовивозу: Найбільша кількість самовивозів.
  7. Поштовий фахівець: Найбільша кількість замовлень через НП (Нова Пошта).
  8. Кулінарний гурман: Замовлення на 5+ страв із VARUS CAFE.

Щоб взяти участь у розіграші, достатньо просто зробити покупку на VARUS.UA в акційний період і автоматично є учасником за однією чи кількома дисциплінами залежно від покупки. На підтримку VARUS GAMES 2024 мережа разом з Бізнеспес розробили анімаційний ролик з уже знайомими персонажами: Зайчиком, Равликом, Козою та Поросям.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Персонажі ролику стали першими чемпіонами з 8 дисциплін. Наприклад, Зайчик став чемпіоном з самовивозу замовлень, бо живе поруч з супермаркетом VARUS та часто сам забирає свої онлайн-замовлення. А от Порося став не тільки ваговим чемпіоном, а ще й делівері експертом, бо щодня замовляє мінімум 20 кілограмів свинячої тушкованки.

А щоб ще краще налаштуватись на спортивні та не дуже звершення, команда VARUS.UA створила тематичний стікерпак з натхненними фразочками. Хіба не приємно, коли тобі кажуть «Я в тебе вірю!», нехай це і каже просто мультяшний персонаж?

Розкажіть друзям про новину