VARUS запустив інформаційно-прикладний проєкт «Свої у VARUS», мета якого — закохати у страви із продуктів українських виробників, що є на полицях маркету.
Щотижня у своїх соцмережах мережа розповідатиме про виробників з різних куточків України і пропонуватиме приготувати просту й неординарну страву із їхнім хедлайнерським продуктом.
Люди дізнаються цікаві факти про прикарпатську ТМ Мукко і її ексклюзивні сири, про відзначені світовим рекордом кондитерські вироби від ТМ Лукас із Кременчука, про молочну продукцію зі Львівщини ТМ Галичина, про крупи та пластівці із Первомайського від ТМ Holm’s, про одеські корисні й смачні ласощі з натуральних фруктів і ягід від ТМ Равлик Боб та інших.
4 червня MRKTNG MRTHN 2025
У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
VARUS завжди підтримує українських виробників. Більше того, ми переконані, що їхні вироби не поступаються якістю перед імпортними чи, навіть, значно кращі. Люди вже стараються купувати більше українського, але ми помітили, що часто вони кладуть до своїх кошиків товари, не знаючи і не задумуючись, наскільки ці продукти якісні і смачні, а компанії, що їх виробляють — круті. Тому ми вирішили розповісти нашим клієнтам про це більше, а ще додати ідею незвичного але простого рецепту. Формула «історія + рецепт» — це ж і є формула любові та різномаїжжя.
Ольга Румянцева
директор з маркетингу VARUS