VARUS запустив інформаційно-прикладний проєкт «Свої у VARUS», мета якого — закохати у страви із продуктів українських виробників, що є на полицях маркету.
Щотижня у своїх соцмережах мережа розповідатиме про виробників з різних куточків України і пропонуватиме приготувати просту й неординарну страву із їхнім хедлайнерським продуктом.
Люди дізнаються цікаві факти про прикарпатську ТМ Мукко і її ексклюзивні сири, про відзначені світовим рекордом кондитерські вироби від ТМ Лукас із Кременчука, про молочну продукцію зі Львівщини ТМ Галичина, про крупи та пластівці із Первомайського від ТМ Holm’s, про одеські корисні й смачні ласощі з натуральних фруктів і ягід від ТМ Равлик Боб та інших.
Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!
Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!
Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.
ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
VARUS завжди підтримує українських виробників. Більше того, ми переконані, що їхні вироби не поступаються якістю перед імпортними чи, навіть, значно кращі. Люди вже стараються купувати більше українського, але ми помітили, що часто вони кладуть до своїх кошиків товари, не знаючи і не задумуючись, наскільки ці продукти якісні і смачні, а компанії, що їх виробляють — круті. Тому ми вирішили розповісти нашим клієнтам про це більше, а ще додати ідею незвичного але простого рецепту. Формула «історія + рецепт» — це ж і є формула любові та різномаїжжя.
Ольга Румянцева
директор з маркетингу VARUS