Варшавська студія Podpunkt представила новий логотип та систему дизайну для польської столиці. Створений у консультації з істориком Музею Варшави доктором Кшиштофом Звєжем новий логотип зберігає історичний символ варшавської русалки, а також традиційні кольори міста — червоний і жовтий. Оновлення дизайну було ініційовано департаментами мерії Варшави, і, ймовірно, на його завершення підуть роки.
Раніше місто використовувало два логотипи: традиційний герб та рекламний логотип, у яких використовувалися різні стилі дизайну та ітерації варшавської русалки. У новому логотипі русалка залишається, хоча Podpunkt вирішив увічнити польсько-французького фізика Марію Склодовську-Кюрі за допомогою зображення. Студія додає, що нова робота заснована на колах і геометричних фігурах і включає такі деталі, як історично точний меч.
Відповідно до Podpunkt, жоден із двох попередніх логотипів не відповідав вимогам «діджитал часів» з погляду масштабування чи розбірливості. Досі кожен із 18 районів Варшави також використовував свої власні логотипи та системи ідентифікації, у тій чи іншій мірі пов’язані із загальною іконографією міста.
Однак на оновлення насамперед вплинули пандемія та війна в Україні. Зокрема, використання фрази «Закохайтеся у Варшаву», що використовується у рекламному логотипі, було переглянуто та змінено, щоб відобразити характер глобальних тем, про які говорить Варшава.
«Початок війни в Україні зробив Варшаву важливим місцем на карті допомоги українській спільноті. Це зробило Варшаву помітнішою у світових ЗМІ». — пояснюється в прес-релізі.
В останні роки столиця також отримала висвітлення у зв’язку із суворим законом Польщі про аборти, коли протести проходили у Варшаві та за її межами у березні минулого року.