В українських магазинах з’явились поживні батончики, присвячені українським військовим
15 Лип 2022, 17:15

В українських магазинах з’явились поживні батончики, присвячені українським військовим

У червні на полицях українських торговельних мереж з’явився черговий спеціалітет від ГК «Нові Продукти». Новинка у лінійці поживних батончиків EatMe отримала красномовну назву Military Edition і була створена з метою підтримати ЗСУ продуктом, який вже довів свою актуальність та важливість в умовах війни. 

У складі батончика EatMe Military Edition – горішки, пшеничні пластівці, насіння кунжуту, солона карамель та глазур. Такі складники роблять його не просто приємним на смак, а й поживним, адже він дає змогу швидко втамувати голод навіть у найнесприятливіших обставинах. 

Зараз усі прагнення нашої компанії зосереджені на досягненні перемоги та підтримці наших героїчних військовослужбовців і громадян. Тому ми і створили новий EatMe Military Edition – для нас це символ щирої поваги до ЗСУ, та можливість продовжувати підтримувати наших захисників та державу: з прибутку від кожного проданого батончика будемо купувати щось важливе та необхідне для армії. Звичайно, про все це ми звітуватимемо.
Борис Ткачов
директор з маркетингу компанії

Декілька місяців тому ГК «Нові Продукти» оголосили про зміну дизайну продукції – з етикеток зникли сурикати, обгортка стала мінімалістичною та лаконічною. За словами директорки з комунікацій компанії Олени Селютіної, як і кожен українець, бренд EatMe дуже подорослішав за останні місяці та значно розширив свою аудиторію.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Наш снек дуже швидко адаптувався до сучасних умов, ми розширили аудиторію та відмовились від грайливості, але бренд зберіг головне – оптимізм та цілеспрямованість. А новий EatMe Military Edition остаточно закріпив стратегічність продукту та серйозність намірів бренду. Категорія снеків стала для нас другою, в якій ми випустили спеціалізовану позицію. Першим був Жашківський Кабан із патріотичним дизайном. Його сприйняли позитивно і споживачі, і партнери, тому ми вирішили не зупинятися на цьому. Для нас дуже важливо продовжувати підтримувати тих, хто захищає нашу Батьківщину – передавати продукцію на фронт, сприяти фінансово та загалом робити все, що в наших силах».

Новий EatMe Military Edition вже присутній на прилавках торговельних мереж за ціною 13-16 грн. Частину коштів від продажу батончиків та напоїв ГК «Нові Продукти» спрямовуватиме на допомогу ЗСУ.

Розкажіть друзям про новину