Команда OMD Media Direction Ukraine та агентство комунікацій provid створили комунікаційну кампанію, щоб підвищити рівень інформованості про ТрО та спонукати населення долучатися до оборони своїх громад. Адже, до 24 лютого кількість добровольців у новостворених Силах територіальної оборони Збройних Сил України сягала лише 6000 осіб. Збільшення лінії «навчань» російських військ, біля наших кордонів теж не стимулювало українців долучатися до лав ТрО.
В умовах напруженої атмосфери та стислих термінів на підготовку кампанії, критично важливо було знайти інсайт, який пояснив би, що являють собою ТрО, та спонукав замислитись над вступом до їх лав.
Головною ідеєю було пробудити свідомість кожного і змінити упереджений тезис народу від «Моя хата скраю» на справжнє козацьке гасло «Моя хата скраю – я перший ворога зустрічаю».
Основою кампанії стала емоційно-резонансна ідея, про те, щоб захистити та зберегти спогади, теперішнє і майбутнє життя, а воно для кожного своє: перший поцілунок на лавочці, батьківський дім, стіни рідного університету і РАЦС, де побрався з дружиною.
Кампанія транслювалася в медійній екосистемі OOH, діджитал та ТБ за лічені дні до початку вторгнення.
У двох історіях показали героїв, котрі діляться особистими спогадами та тим, що будуть захищати. У кожного з них вони свої, як і цінності, які потрібно боронити, долучившись до Сил територіальної оборони.
На основі роликів також були створені статичні креативи з головними меседжами кампанії та к’юар кодом, скориставшись яким можна отримати більше інформації про проєкт.
У результаті було створено кампанію, що пояснює сутність ТрО на емоційному, зрозумілому та близькому кожному рівні та закликає долучитися до лав ТрО аби захищати те, що вони люблять.