5 грудня Асоціація Креативних Індустрій України у партнерстві з Офіційним Представництвом Cannes Lions International Festival of Creativity та Національним бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні запрошує всіх, хто в пошуках джерела нескінченного натхнення і грандіозних ідей на 5-й онлайн-показ в історії Шедеврів Cannes Lions.
У програмі івенту добірка світових та українських кейсів, які були відзначені гран-прі, золотом, бронзою, сріблом та титаніумами, найвищою нагородою, на найпрестижнішому фестивалі креативності Cannes Lions у 2024 році. Серед категорій нагород: digital, PR, craft-техніки, outdoor, фільми, медіа, direct-комунікації, creative data, принт, B2B, радіо й аудіо, дизайн та інші.
Під час показу на вас чекають відповіді на найнеординарніші питання:
- Як визначити, скільки залишилося Baileys у пляшці?
- Як все ж таки правильно читати назву бренду Heineken?
- Як Coca-Cola навмисно зіпсувала свій логотип?
- Чи дійсно CeraVe заснував Майкл Сера?
- Як безкоштовно повечеряти в McDonald’s, якщо ви залишилися голодними після дорогого ресторану?
- Хто вкрав усе золото з круїзу Неймара і до чого тут Берлін?
- Та як 100-річна бабуся захопила всі метро Мадрида?
Про це та інше бренди-переможці розкажуть у своїх визначних кейсах на Шедеврах Cannes Lions 2024 уже 5 грудня о 15:00.
Реєстрація на захід відкрита до 4 грудня включно за посиланням.
Головний медіапартнер — Creativity.ua.
За підтримки MMR, Асоціації Корпоративних Медіа України, Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив, CASES.
Завітайте на Шедеври Cannes Lions 2024 — місце, де панує натхнення!