Донат замість концертів: мережа супермаркетів запустила ініціативу до Дня Незалежності
17 Сер 2023, 12:04

Донат замість концертів: мережа супермаркетів запустила ініціативу до Дня Незалежності

В очікуванні Дня Незалежності мережа супермаркетів «Сільпо» запускає ініціативу #ВітайДонатом, до якої запрошує долучатись компанії, організації та кожного українця.

Ініціатори переконані, що замість концертів і святкувань під час повномасштабної війни найкращим подарунком для України стане внесок на підтримку ЗСУ та інших зборів, що наближають перемогу. 

Для участі в ініціативі українцям потрібно обрати благодійний збір, зробити Україні подарунок-донат та розповісти про #ВітайДонатом у своїх соцмережах.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Великі концерти, приємні подарунки та теплі обійми обов’язково будуть, але після перемоги. Найкращий спосіб привітати одне одного тут і зараз — це обрати збір, якому ви довіряєте, та підтримати його донатом. Ми теж долучаємося до кампанії #ВітайДонатом і перераховуємо 3 000 000 гривень на операцію “Єдність”, що допоможе українським захисникам чинити опір ворогу», — говорить Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу мережі супермаркетів «Сільпо».

Зауважимо, що збір на 10 тисяч FPV-дронів від UNITED24, фонду «Повернись живим» і monobank закрили за три доби. Загалом зібрали 235 мільйонів гривень. Останній великий донат на Операцію «Єдність» був у 20 мільйонів гривень. Це був анонімний внесок.

Розкажіть друзям про новину