Український мобільний оператор передав привіт з України на білборді у серці Нью-Йорка
06 Тра 2024, 16:43

Український мобільний оператор передав привіт з України на білборді у серці Нью-Йорка

15-секундний ролик від українського мобільного оператора з’явився на LED-панелі розміром понад 1600 м2 на площі Таймс-Сквер. Передати вітання світові від України та подякувати американцям за підтримку команда оператора змогла завдяки застосунку TSX. Це найбільш велелюдне місце у Західній півкулі — у середньому Таймс-Сквер щодня відвідують від 300 до 500 тисяч американців та туристів з усього світу. 

«Цим відео ми хотіли ще раз нагадати світові про Україну, її заворожливу красу та неймовірних людей. А ще хотіли подякувати всім, хто підтримує українців. Ми відчуваємо це щодня і цінуємо. Технології стирають кордони та дають доступ до будь-якої аудиторії, тож ми не могли пройти повз такої можливості — звернутися до людей за океаном», — зазначила Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell.

Українські бренди вже використовували технологічне рішення TSX, щоб показати себе на Таймс-Сквер. Але вперше до американського народу таким нетрадиційним методом звернувся український мобільний оператор.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину