Український бренд закликав заявити про себе та свої ідеали
22 Чер 2023, 10:43

Український бренд закликав заявити про себе та свої ідеали

Український бренд BAGLLET випустив нову кампанію під назвою «Manifest your bright side».

«Зараз час заявити про себе, про свою позицію та ідеали. Час, коли не можна мовчати чи бути осторонь. Час проявити свою яскраву сторону, сповнену пульсуючою, живою енергією, що штовхає вперед», — заявила команда бренду.

«Знайди того бунтівника всередині себе та дай йому волю. Зараз його час. Час яскравих, сповнених пульсуючої, живої енергії, що штовхає вперед». 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У колекції представлені класичні моделі сумок у двох насичених кольорах — рожевому та зеленому.

Розкажіть друзям про новину