05 Тра 2023, 17:46

Український бренд випустив каву зі смаком квітів

Український бренд кави Fresh Black випустив колекцію дріпів Kvit Drip, присвячену природі, її оновленню та тому, як це впливає на людей.

До колекції увійшли п’ять унікальних дріпів, у яких відчуваються фрукти, ягоди та польові квіти: мак, петунія, портулак та чорнобривці. «Кожен ковток — як хвилина прогулянки полем, що тихенько шепоче тобі пестощі», — пише бренд.

Натхненням для цієї колекції стали не тільки квіти, але і природа загалом. Саме тому в ілюстраціях кави закодовані такі символи, як земля, вода, граблі та навіть баранячі ріжки. Кожне зображення — ода квітучості та оновленню.

Також бренд надихнули веснянки, що оспівують весняно-літню магію, яка відбувається кожен рік.

«Завдяки нашій культурі, фольклору та творчій спадщині я завжди можу знайти натхнення, і саме веснянки та символіка квітів, що символізують родючість землі та важливий зв’язок між людиною і природою, стали джерелом ідеї для Kvit Drip. Цей період цвітіння не лише про красу квітів, що оточують нас, а й про те, що кожен з нас має свої внутрішні квіти, які потребують догляду та уваги, щоб розвиватися та цвісти», — розповіла про концепцію Kvit Drip артдиректорка Fresh Black Анна Гудвін.

Особливість кави ще й у тому, що кожний пакунок колекції має спеціальну листівку. Її можна посадити, і з неї виростуть квіти. Для цього треба піти до саду, городу чи іншого місця, трохи пошматувати листівку, посадити її в землю та полити.

За словами Олександра Скока, директора виробництва Fresh Black, кожен дріп — це окрема подорож, кожну з яких супроводжують різні емоції. Наче слухаєш альбом улюбленого виконавця, смакуючи та проживаючи кожен трек.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео