Український бренд одягу запустив кампанію про прийняття себе до Дня Святого Валентина
14 Лют 2023, 17:42

Український бренд одягу запустив кампанію про прийняття себе до Дня Святого Валентина

Бренд Rikky Hype запустив кампанію у Instagram, націлену на прийняття себе до Дня Святого Валентина. Слоган “Закохайся у справжність” має два сенси: акцентує увагу на природності, а також підкреслює важливість справжнього: почуттів, зовнішнього вигляду, вчинків — речей, на які люди почали дивитись зовсім по-іншому за останній рік. 

Проєкт підтримали інфлуєнсери Сабіна Мусіна, Катерина Мотріч, Ксюша Манекен, Саша Бо та художниця Соня Морозюк.

Rikky Hype, що часто стикається з критикою підлаштування моделей на власних зйомках до стандартів краси, дав старт проєкту, який до Дня святого Валентина популяризує любов до себе. Він — про абсолютне прийняття власного тіла: на вдалому фото чи ні, з успіхами, або без них, з кожною складочкою чи розтяжкою. Бренд закликає любити себе та свою унікальність.

Кампанія натхненна роботами відомої блогерки Ріани Меєр, яка руйнує стереотипи про вдалі фото в Instagram. У пості, присвяченому Дню Закоханих, команда попросила моделей продемонструвати силу обраної пози, щоб на власному прикладі показати жінкам, як поза впливає на те, як виглядаєш на фото.

Це проєкт про чесність, ніжність до себе та боротьбу з власними помилками і стереотипами. Частина коштів, вилучених з продажів у День Закоханих, традиційно буде передана на допомогу ЗСУ. Бренд з перших днів війни займається волонтерською діяльністю, і на початку вторгнення навіть призупиняв роботу для повноцінної допомоги армії. Наша підтримка є цілеспрямованою для певних бригад, що є перевіреними, і де є контакти з офіцерами керівного складу, тому що ми отримуємо запити виключно на те, що дійсно потрібно
засновники

Розкажіть друзям про новину