21 Лют 2023, 11:00

Український благодійний фонд отримав нову айдентику від міжнародного дизайн-бюро

Український благодійний фонд Rescue Now отримав нову айдентику від міжнародного дизайн-бюро Pentagram.

Rescue Now — благодійний фонд, який з перших днів повномасштабної війни евакуює людей із небезпечних для мирного населення місць України та надає їм гуманітарну допомогу. Водночас волонтери Rescue Now постійно шукають нові шляхи системної допомоги тим, хто постраждав від війни, тож регулярно створюють і реалізують нові проєкти. Наразі фундація працює у трьох напрямках: психологічна допомога дітям та їхнім батькам через офлайн простори «Літокрил», допомога пенсіонерам на деокупованих територіях, а також гуманітарна допомога постраждалим від війни. Допомога надається у співпраці з UN World Food Program.

Перший дизайн логотипу Rescue Now народився на початку березня 2022 року, в найгарячішу фазу повномасштабного вторгнення російської федерації. Для створення логотипу засновники фонду використали тоді ідею айдентики проєкту Ukraine NOW, адаптувавши її під задачі фонду.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«Ми вдячні цій айдентиці, бо вона допомогла нам, коли ми зовсім не мали часу думати про лого й бренд. Але водночас ми всі розуміли, що це тимчасове рішення і згодом логотип треба буде змінити. Ми не сподівалися на швидкий ребрендинг, але ми дуже стрімко виросли, змінили напрям роботи і стали міжнародною організацією. Для таких змін була потрібна нова айдентика», — кажуть у фонді.

Розмірковуючи над тим, хто може зробити ребрендинг, керівники фонду зупинились на легендарному дизайн-бюро Pentagram, відомому своїми проєктами для Nike, Citibank, Tiffany&Co, Sotheby’s, Penguin Publishing, Starbucks, Alexander McQueen, Warner Bros. та інших світових брендів.

Робота над новою айдентикою Rescue Now тривала кілька місяців. Спочатку — кілька тижнів консультацій, потім ще кілька місяців роботи. В результаті команда дизайнерів Pentagram представила лаконічну концепцію з вказівною стрілкою.  

«У процесі роботи ми відмовились від запропонованого нам елементу з серцем, оскільки його використовує занадто багато благодійних організацій. Водночас ми вирішили підкреслити слово NOW у логотипі як характеристика того, що ми тут і зараз. Ми реагуємо на запити та доставляємо гуманітарну допомогу швидше й точніше, ніж інші великі фонди. І саме ця наша характеристика вилилась в стрілку яка прагне постійного руху. Ця стрілка вказує на літеру U, яка є індикатором того, що ми — українці», — розповідають у Rescue Now.

Нещодавно Rescue Now вийшов на міжнародний рівень, отримавши офіційну реєстрацію у Сполучених Штатах Америки, аби залучити ще більше допомоги для українців та у перспективі і для інших постраждалих в усьому світі.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео