Український проєкт про війну отримав Best of the Best Red Dot Award 2022
16 Сер 2022, 12:13

Український проєкт про війну отримав Best of the Best Red Dot Award 2022

Проєкт Меморіального центру Голокосту «Бабин Яр» «Закриті очі» удостоївся найвищої відзнаки Best of the Best міжнародної премії Red Dot Award 2022 у категорії «Соціальна кампанія». Бренд-айдентику та сайт для проєкту створила діджитал-агенція The First The Last. 

«Закриті очі» це онлайн-меморіал, заснований у серпні 2022-го з метою скласти повний мартиролог жертв російсько-української війни серед цивільного населення з 2014 року. На платформі уже зібрано інформацію про більш ніж 2000 імен. Дані акумулюються з відкритих джерел, оцінюються дослідницькою командою і публікуються на сайті з можливістю додавати і розширювати важливі факти життя чи обставини смерті. Команда проєкту об’єднує науковців, які прагнуть вшанувати пам’ять про загиблих і розповісти світу про немислимий у 21 столітті геноцид, якому були піддані українці.

Назва «Закриті очі» несе в собі певний символізм. Ми говоримо про те, що світ воліє не бачити кількість загиблих українців і втрачених життів внаслідок війни. Щоб наш мартиролог перестав поповнюватися новими іменами, люди повинні нарешті відкрити очі і діяти єдиною та злагодженою силою проти жорстокості російського окупанта і на захист України. Визнання проєкту однією з найпрестижніших премій у сфері комунікаційного дизайну, додає мартирологу потужного глобального «голосу», адже крім меморіальної ролі він також несе важливу комунікаційну функцію.
Анна Фурман
заступник гендиректора Меморіалу «Бабин Яр» та ідейний натхненник проєкту «Закриті очі»

Мартиролог покликаний звернути увагу світової громадськості на результати, до яких призводить повільне реагування на військову агресію і бездіяльність в час масового насильства. Дізнатися про трагічно обірвані долі недостатньо, треба побачити обличчя загиблих. Платформа має англомовну версію, а тому кожен з будь-якого куточка світу може відвідати онлайн-меморіал і віддати шану невинним жертвам. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
У візуальному рішенні ми намагалися підтримати концепцію поєднання різких і розмитих накреслень. Логотип проєкту – це певна гра смислів: графічна основа – заблюрена, водночас теглайн має чіткий і різкий шрифт. Ми таким чином кажемо, що українська трагедія абсолютно реальна, незважаючи на те, що світ закриває очі на жорстокі картини дійсності. Ефект блюру зараз дуже символічний у дизайн ідеях, пов’язаних з війною. Ми постійно бачимо його на цензурованому контенті в соцмережах або на кривавих кадрах в новинах. Однак розмивання не означає рішення. Тому нечіткі графічні елементи, які з’являються на стартовій сторінці ресурсу, потрохи набувають різкості, подібно до того, як людина розплющує очі.
Максим Степенко
СЕО The First The Last

Платформа «Закриті очі» заснована на ідеї контенту, згенерованого користувачами. Кожен, хто володіє відповідними даними, може додати ім’я. Цей концепт робить проєкт всенародним, об’єднуючи українців навколо ціннісно важливої місії збереження національної пам’яті.

Завдяки нагороді Red Dot Award мартиролог потрапляє у щорічне видання Red Dot Design Yearbook, у Музей дизайну в Ессені, буде представлений на щорічній церемонії вручення у Берліні, а також матиме широке висвітлення у західних ЗМІ.

Розкажіть друзям про новину