02 Вер 2022, 09:45

Український бренд створив патріотичну колекцію для тварин, щоб допомоги притулкам

В липні 2022 року український бренд аксесуарів для домашніх улюбленців “Погладити можна” представив нову патріотичну колекцію лежанок та бандан для домашніх тварин. 30% із прибутку буде передано у фонд Happy Paw.

Бренд «Погладити можна» вирішив сфокусуватись на зборі допомоги для відбудови та утримання притулків, використавши креативний підхід та надати кожному хвостатому патріотизму. Засновниці проєкту закликають усіх небайдужих долучитись до ініціативи, порадувати домашніх улюбленців новими патріотичними аксесуарами та допомогти зібрати кошти для відбудови притулків, що постраждали від війни. Всі охочі, що не мають домашніх тварин, але в яких є бажання підтримати постраждалих тварин, мають можливість зробити внесок у банку, яку команда проєкту відкрила спеціально для збору коштів на утримання двох притулків: Херсонського “Шанс” та Харківського “Всі Хвостики”.

Після 24 лютого багато українських брендів створили патріотичні колекції, з продажу яких переводять кошти на допомогу в різних напрямках. Нам також хотілося підтримати патріотичний челендж, тому що коли як не зараз потрібно вшановувати національну ідентичність та допомагати. Дуже поступово на ринку почали додаватися лежанки в жовтих та блакитних кольорах, або жовто-блакитні шлейки для собак. Проте, нам закортіло копнути глибше та створити щось унікальне, те, що буде поєднувати естетичність, комфорт та нашу історію.
Каріна Двір
ініціатор проєкту, маркетологиня

Патріотична колекція складається із двох продуктів у багатьох варіаціях:

  • Котонові бандани різних кольорів із фановими написами, що несуть нові сенси:  “Гавкни паляниця” — як нове вітання на прогулянці. “Be Brave like Patron” – для набуття сміливості від собачки Патрона. А також “Bravery. Made in Ukraine” та вишитий герб — як підтримка української ідентичності.
  • Принтовані лежанки, що виготовлені із надм’якого матеріалу та представлені у трьох кольорах. Дві моделі з патротік колекції виконані у стилі печворк, де поєднані різні елементи — історичні візерунки, висловлювання, маки, птахи, колоски та соняшники. Для поціновувачів мінімалізму є третій варіант ліжечка із жовто-блакитним написом “Be brave like Ukraine”. 
Основна ціль ініціативи — створити патріотік колекцію та зібрати гроші для допомоги притулкам. Ми дуже любимо тварин і завжди робимо продукт, який є зручним та привабливим для них. Наразі до комфорту додалася місія — допомогти тим хвостатим, які постраждали від війни та не мають господарів, привернути увагу людей до проблеми притулків та зібрати кошти на їх існування.
Лілія Маматюсупова
засновниця бренду «Погладити можна»

Розкажіть друзям про новину

Нове відео