Українські креативники створили дизайни упаковки, присвячені українській “Мрії”
Креативна агенція маркетингових комунікацій Brain Tank створила дизайни упаковки, присвячені українській “Мрії”.
У вересні креативники розробили дизайни пивних етикеток для пивоварів, які безкоштовно зможуть використовувати їх, щоб підтримати Україну через створення унікальних пивних колекцій.
Історія здобула продовження. У Brain Tank звернувся Mriya Club, команда якого знаходилася в пошуках додаткових шляхів для залучення у проект донатів.
Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.
17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.
Ми обожнюємо створювати креативні упаковки, особливо, коли на меті — щось більш важливе, ніж бізнес. А коли на брифінгу перше питання — “Створимо пиво із “Мрією”?” — це любов, це натхнення знов підняти в небо нашу пташечку.
Інна Гринчук
клієнт-сервіс директорка групи
Як основний концепт було обрано наступний:
“Особлива допомога кожного схожа на бракуючий пазл головоломки, який допоможе втілити в життя великий проєкт”.