Українські креативники створили брендинг онлайн-лікарні під час війни
11 Тра 2022, 11:33

Українські креативники створили брендинг онлайн-лікарні під час війни

Від початку війни в Україні окупанти пошкодили понад 300 лікарень. Навколо відбувається страшне: бойові поранення і травми, та з війною нікуди не поділися звичні людські болі «отам у боці», або «отам в коліні». Всі наші звичні проблеми відійшли на другий план, сховавшись за війною, але здоров’я там сховати складно.

OUTRE Clinic запустили онлайн консультації з лікарями різного фаху. Для того, щоб розібратись, що болить, потрібно просто написати в чат-бот. Іншими словами, OUTRÉ перенесли лікарський прийом під час війни просто в месенджер. Вони зібрали спеціалістів від терапевта до дерматолога, щоб надавати консультативну допомогу для всіх, хто її потребує. Вже понад 3000 українців отримали медичну консультацію.
Щодо самої клініки OUTRÉ, запуск відбувся незадовго до війни. Концепція OUTRÉ life balance clinic полягала в турботливому ставленні до власного тіла в превентивній медицині і піклуванні про себе. Розробкою креативної стратегії і візуального стилю займалась креативна агенція Bickerstaff.734.

Це як у школі, коли зазвичай діти люблять та вчать той предмет, де вчитель вміє зацікавити учня. Органи допомогли показати людям, що медицина може бути живою, цікавою і навіть кумедною. Сміливий дизайн у колаборації з нашими професійними лікарями та новими технологіями створив дуже неординарний продукт. Люди не звикли до того, що медицина може бути цікавою та залучаючою, це нестандартний підхід, він вимагає багато уваги та зусиль, але ми дуже задоволені результатом.
команда OUTRÉ

Bickerstaff.734 створили не просто бренд клініки, а справжній сучасний сервіс з повною підтримкою пацієнтів так, щоб турбота про здоров’я більше не була ані складною, ані страшною.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
У воєнний час могло здатися, що наші персонажі не зовсім доречні, але ні. У нашу систему добре інтегруються меми, культурні особливості, локальні жарти. Ми віримо, що почуття гумору допомагає українцям справлятися зі страшними подіями війни. Усім потрібна емоційна розрядка, і ми раді, що наш бренд допомагає і з цим також. Ми хотіли бути трохи відокремленими від класичного ринку медичних послуг, але не в сенсі аутсайдерства. Ми просто інші, ми відрізняємось, і наша айдентика це чудово підкреслює.

Назва  OUTRÉ – слово з французьким фльором, що означає «незвичайний, той, що відрізняється». Айдентику побудували на ілюстраціях органів тіла людини, що спілкуються один з одним і з читачем, як персонажі коміксів. Коміксний стиль доповнили масивним, але елегантним шрифтом у логотипі. Все для того, щоб відтепер кожне тіло було почуте своїм власником.

“Для нас важливо було зробити дизайн-систему, яка б не просто допомагала виділити бренд та зробити більш виразним. Але спілкувалася б з ним та мотивувала б більш прислухатися до свого тіла. Тобто наша головна мета була не просто виділитися на ринку заради маркетингових цілей, а змінити ставлення до здоров’я і піклування про власне здоров’я в цілому.
Ілля Ануфрієнко
креативний директор Bickerstaff.734

Розкажіть друзям про новину