Українська режисерка зняла рекламу з Періс Гілтон
08 Лют 2023, 16:30

Українська режисерка зняла рекламу з Періс Гілтон

У своїй останній глобальній кампанії шведської фінтех-компанії, яка надає фінансові послуги в Інтернеті, такі як платежі для інтернет-магазинів та прямі платежі, а також платежі після покупки, Klarna зосередила увагу на потенціалі плавних транзакцій свого банку за допомогою нової внутрішньої роботи, яка поєднує майбутнє комерції з ностальгією за модою 2000 року. Щоб допомогти розповсюдити інформацію, вона заручилася допомогою двох дуже відомих покупців креатора Bretman Rock та Періс Гілтон.

Бренд також працював із Hilton’s 11:11 Media. Глобальна ініціатива починається з двох роликів у стилі 2000-х. Наприклад, Гілтон була у всім відомому велюровому спортивному костюмі, решту акторського складу можна побачити в широких штанах, у металіку та туфлях на платформі.

Ролики були зняті номінанткою на премію «Греммі», українською режисеркою Таньою Муіньо. Схильність Муіно до казкових, барвистих візуальних ефектів відповідала кампанії, яка спиралася на дещо ностальгічну естетику.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Це так свіжо — представити моду в центрі уваги комедії, дві речі, які, як ви думаєте, несумісні, але саме в цьому і полягає мода — порушення правил», — йдеться у заяві Муіно. «Зрештою, ми створили світ, унікальний для Klarna, візуальний досвід, який не існує ніде, створений шляхом поєднання модернізму з краплею ретро лихоліття».

На підтримку цієї роботи Klarna також випустила звіт Global Y2K Trend Report, в якому не враховуються тренди, що повертаються, натхненні нульовими роками, та їх вплив на поточні купівельні звички. Після опитування 1000 респондентів бренд виявив, що більш як третина відповіли, що високо цінують моду епохи 2000-х, деякі з яких з’являлися в рекламних роликах.

Для споживачів, яких приваблює гнучка модель оплати Klarna, відомі знаменитості можуть здатися не найкращими представниками, особливо у випадку зі спадкоємицею Хілтон, яка довгий час була синонімом багатства та розкоші. Але директор з маркетингу Девід Сандстром сказав, що для цієї кампанії команда хотіла залучити когось, хто був всесвітньо визнаним авторитетом у галузі шопінгу та епохи Y2K, і розумів як моду, так і купівельні звички того часу, що робить Hilton ідеальним партнером.

«Більш широка кампанія спрямована на те, щоб показати, як змінився шопінг з часів легендарної ери Y2K, частково завдяки чудовим продуктам Klarna, таким як гнучкі платежі, відео з можливістю купівлі та неупереджена функція пошуку у додатку», — сказав Сандстром. «Коли справа доходить до тенденцій 2000 року, Періс є найвищим авторитетом, і багато наших споживачів виросли разом з нею як з іконою 2000 року, тому вони довіряють її досвіду та приймають відродження епохи».

Ролики вийдуть на світовий ринок 27 лютого і показуватимуться до березня у соціальних мережах, на діджитал платформах, на платформах мовлення та зовнішньої реклами. У рамках партнерства 11:11 Media також просуватиме кампанію діджитал каналами, включаючи персональні акаунти Періс Гілтон у соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину