Українська мережа супермаркетів випустила колекцію паперянок з віршами-пиріжками
22 Жов 2024, 12:00

Українська мережа супермаркетів випустила колекцію паперянок з віршами-пиріжками

У мережі магазинів «Сільпо» та кав’ярнях FEELtrd з’явилася особлива колекція паперянок з віршами-пиріжками поетки Маргарити Архипової, відомої в мережі як Іронічна Особа.

«Ми віримо, що магія криється в деталях, а поєднання ранкової кави або чаю з дотепними рядками може стати чудовим початком дня, викликати усмішку і, можливо, навіть надихнути на власні маленькі звершення», — коментує ідею Катерина Огуряєва, маркетинг-директорка «Сільпо».

Вірші-пиріжки — це поетичний жанр, який став популярним в інтернеті на початку 2000-х. Чотири рядки без розділових знаків і рим, наповнені іронією, сарказмом та життєвими спостереженнями. Іронічна Особа — справжня майстриня цього жанру, яка вже видала три книги та здобула популярність в Instagram своїми гострими рядками.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Моє натхнення — це люди. Люблю спостерігати за всіма навколо і помічати деталі, які іншим не спадають на думку. А якщо треба написати щось довге, то вирушаю на прогулянку Києвом з кавою і місто надихає найкраще», — розповідає Іронічна Особа.

Розкажіть друзям про новину