Українська мережа супермаркетів презентувала святкове паковання, натхнене Маланкою
30 Гру 2024, 12:12

Українська мережа супермаркетів презентувала святкове паковання, натхнене Маланкою

«Лавка Традицій» — проєкт мережі «Сільпо» з підтримки локальних виробників — презентував оновлене паковання фермерських продуктів, натхнене колоритом і символізмом святкування Маланки.

На пакованнях зображені автентичні персонажі українського Щедрого вечора — Коза, Маланка, Чорт та Смерть, які традиційно супроводжували це свято.

Проєкт має на меті відроджувати народні традиції та об’єднувати покоління українців через спільну культурну спадщину. Він нагадує про майстрів і фермерів, які зберігають ці цінності, і показує, як традиції можуть гармонійно увійти в повсякденне життя.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Над створенням дизайну працювала команда української ілюстраторки Мирослави Шевченко, яка надихалася архівними світлинами сільських вертепів і колядників початку XX століття. Серед образів — традиційні персонажі вертепів Гуцульщини, Буковини, Волині, Подніпров’я, Покуття та інших регіонів.

Під час роботи команда відшукала раритетні фотографії 1910–1940 років.

У новому пакованні вийшла продукція 15 локальних виробників «Лавки Традицій». Продукти вже чекають на гостей у 206 магазинах «Сільпо» й залишатимуться на полицях до березня 2025 року.

Розкажіть друзям про новину