Українська креативна агенція порушила священне правило рекламної індустрії
09 Гру 2024, 17:09

Українська креативна агенція порушила священне правило рекламної індустрії

Креативна агенція Bickerstaff.351 вирішила запустити перший тендер для клієнтів.

«Ми щойно порушили одне зі священних правил рекламної індустрії, але ми зробили це з добрими намірами. Наша місія — посилити вплив відповідального бізнесу та організацій», — зазначили креативники.

Агенція розповіла, що запустила цей конкурс, щоб знайти свого ідеального клієнта. Взяти участь у тендері можуть великі і малі компанії та організації, які приносять користь планеті та людству і прагнуть розвиватися, незважаючи на кризи та обмеження. Всього буде обрано трьох клієнтів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Також на честь запуску ініціативи Bickerstaff.351 створила ролик, у якому креативники, які танцюють та співають, закликають відповідальних та тих, хто гідно працює, взяти участь у тендері.

Розкажіть друзям про новину