На міжнародному конкурсі MIXX Awards, що вперше представлений в Україні цього року, в рамках digital-конференції IAB оголосили імена переможців. Креативна агенція Kyifornia, яка створює державні та соціальні кампанії full circle, отримала дві топ-нагороди.
У категорії «Nonprofit Influencer Marketing Campaign» Life saving app («Крила») отримав золото. Це застосунок із таємною кнопкою виклику поліції, замаскований під менструальний календар аби надати допомогу жінкам у випадку домашнього насилля. Проєкт було реалізовано для UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні, у партнерстві з МВС України, Нацполіцією та урядом Великої Британії.
Коли ми створювали цей проєкт, головним викликом для нас було — прокомунікувати так, щоб про застосунок дізналася кожна жінка, але не дізнався жоден чоловік. Було так багато «не», які ми з командою перетворили на можливість допомогти якомога більшій кількості жінок, отримавши близько 40 000 завантажень застосунку.
Юлія Курова
СЕО Kyifornia
Крім того, у категорії «Nonprofit Influencer Marketing Campaign» Postcards from Ukraine отримала срібло. Це міжнародна кампанія, яка показала світу зруйновані росією історичні та культурні пам’ятки України та спрямована на покращення іміджу нашої держави за кордоном через креативні листівки.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь
Комунікаційна кампанія була розроблена для Українського інституту та USAID Transformation Communications Activity in Ukraine (TCA).
Кожного разу, подорожуючи світом, ми надсилаємо близьким листівку з зображенням головної памʼятки міста, але сьогодні листівки з України виглядали б по-новому. Тепер ці сувеніри розповідають про культурний геноцид, спричинений росією. Дуже символічно, що самі нагороди були створені з гільз від снарядів, які є ще одним нагадуванням про трагічні наслідки, завдані ворогом.
Юрій Куров
креативний директор Kyifornia