На міжнародному конкурсі MIXX Awards, що вперше представлений в Україні цього року, в рамках digital-конференції IAB оголосили імена переможців. Креативна агенція Kyifornia, яка створює державні та соціальні кампанії full circle, отримала дві топ-нагороди.
У категорії «Nonprofit Influencer Marketing Campaign» Life saving app («Крила») отримав золото. Це застосунок із таємною кнопкою виклику поліції, замаскований під менструальний календар аби надати допомогу жінкам у випадку домашнього насилля. Проєкт було реалізовано для UNFPA, Фондом ООН у галузі народонаселення в Україні, у партнерстві з МВС України, Нацполіцією та урядом Великої Британії.
Крім того, у категорії «Nonprofit Influencer Marketing Campaign» Postcards from Ukraine отримала срібло. Це міжнародна кампанія, яка показала світу зруйновані росією історичні та культурні пам’ятки України та спрямована на покращення іміджу нашої держави за кордоном через креативні листівки.
Комунікаційна кампанія була розроблена для Українського інституту та USAID Transformation Communications Activity in Ukraine (TCA).