Українське агентство комунікацій provid створило айдентику для маркетингової конференції Global Summit — APERTURE 2022. Вона відбуватиметься в Амстердамі 18–20 вересня та буде присвячена особливостям постпандемійного світу — проблемам, викликам і новим можливостям, із якими стикатиметься комунікаційний ринок.
Айдентика конференції відображає розмаїту турбулентність. Основою візуального рішення став образ такого собі торнадо або воронки, що символізує постійний рух і впорядкований хаос динамічних змін світового креативу та маркетингу в нових, мінливих обставинах. А щоб сам образ сприймався без негативу чи загрози, йому додали кольору та «цукерковості», адже зміни — це хоч і турбулентно, утім не завжди погано.
Перед нами постало завдання створити айдентику, що відображала б контекст, у якому опинилася креативно-маркетингова індустрія. Кількість і швидкість подій за її межами, що спричинюють зміни в її подальшій історії, певною мірою нагадують торнадо, яке й покладено в основу айдентики. Але ми говоримо не про катастрофу, а про розвиток і навіть про гру, бо творчість — це завжди гра. За допомогою кольору ми помʼякшуємо сприйняття.
Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.
Забронювати участь