Українське агентство комунікацій provid створило айдентику для маркетингової конференції Global Summit — APERTURE 2022. Вона відбуватиметься в Амстердамі 18–20 вересня та буде присвячена особливостям постпандемійного світу — проблемам, викликам і новим можливостям, із якими стикатиметься комунікаційний ринок.
Айдентика конференції відображає розмаїту турбулентність. Основою візуального рішення став образ такого собі торнадо або воронки, що символізує постійний рух і впорядкований хаос динамічних змін світового креативу та маркетингу в нових, мінливих обставинах. А щоб сам образ сприймався без негативу чи загрози, йому додали кольору та «цукерковості», адже зміни — це хоч і турбулентно, утім не завжди погано.
Перед нами постало завдання створити айдентику, що відображала б контекст, у якому опинилася креативно-маркетингова індустрія. Кількість і швидкість подій за її межами, що спричинюють зміни в її подальшій історії, певною мірою нагадують торнадо, яке й покладено в основу айдентики. Але ми говоримо не про катастрофу, а про розвиток і навіть про гру, бо творчість — це завжди гра. За допомогою кольору ми помʼякшуємо сприйняття.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Забронювати участь