Українці більше купують подарунки, ніж у Європі і США
30 Гру 2022, 16:43

Українці більше купують подарунки, ніж у Європі і США

Про українську мужність та незламність говорить увесь світ. Та народові притаманна ще одна риса – щедрість. Адже навіть після 10 місяців війни й погіршення економічної ситуації у країні українці продовжують активно дарувати подарунки близьким і рідним.

Дані комплексного соціологічного дослідження Pace Panel, яке Publicis Groupe Ukraine провела разом із всесвітньо відомою дослідницькою компанією Global Web Index, показали, що 48% українців продовжують дарувати подарунки. І цей показник вищий, ніж у країнах Європи та США, адже у Чеській Республіці 32%, в Іспанії 30%, а у США 21%. Тут і далі мова про частку користувачів, а не про кількість чи суми затрачених коштів.  

У передсвтяковий різдвяний період на 5-7% зростає інтерес до таких покупок у інших країнах. Та він всеодно не перевищує показник в Україні. При цьому, дані показують, що українці надають перевагу конкретним речам, у той час як у США аж 20% обирає подарункові сертифікати.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Найбільше подарунків купують українці у віці 16-25 років (58%). Але і старше покоління 55-64 роки наздоганяє цей показник – 41%. 

На спроможність та бажання купувати подарунки суттєво впливає життєва ситуація та рівень доходу: 60% тих, хто працює повний робочий день, робило це протягом останнього місяця. І лише 28% серед безробітних. Серед тих, що заробляють 25 000 грн у місяць і більше, аж 70% радують близьких гостинцями. І тільки 38% серед тих, що заробляють 2 000 грн й менше. 

Особливий інтерес до покупки подарунків спостерігається в українських захисників: аж 80% серед воїнів ЗСУ та 63% ТрО.  

У дослідженні взяло участь 2 000 респондентів, що відображають все населення України віком 16-64 роки (крім тимчасово окупованих територій). Це 3 хвиля дослідження, репрезентативна за віком та статтю з широкою географією (як великі, так і маленькі міста), що проводилась онлайн у вересні 2022 року. Перша та друга хвиля відбулись у 2019 та 2020 рр. 

Розкажіть друзям про новину