День святого Анджейки — це нагода для зустрічей, веселощів і, насамперед, для ворожінь. Але, здається, під час передріздвяного ажіотажу, який з кожним роком починається все раніше, все менше людей згадують про цю традицію.
Щоб нагадати про це свято, Uber вирішив запустити у столиці Польщі «магічну» акцію під назвою «Uber Wróżb».
З 30 листопада по 2 грудня жителі Варшави мали змогу потрапити на сеанс ворожіння під час поїздки у таксі. До розкладів на Таро та передбачення майбутнього були залучені найбільш відомі польські амбасадори езотеричного світу.
Вирушити в подорож можна було за записом в езотеричному вагончику в центрі міста, неподалік вокзалу Варшава-Середмістя.
Інші розваги в чарівному вагончику включали участь в улюбленій польській традиції відливання воску в замкову щілину, а ті, хто завітав до локації, могли отримати знижку на поїздку з Uber.
«Коли ми думали про активацію для Uber, для нас був важливий контекст. Ми зупинилися на святі Анджейки, тому що, з одного боку, воно неочевидне (на відміну від Геловіна чи Різдва), а з іншого — має локальний характер. Ідея поїздок з ворожками та зоною для ворожінь — це результат нашої спільної амбіції надати користувачам застосунку Uber незвичайний досвід», — сказали Крістіан Войтковскі та Матеуш Міхальчик, креативна команда агентства Przestrzeń, яке займалось розробкою кампанії.