Французькі споживачі кажуть «бонжур» McCrispy — новому смаженому курячому сендвічу, який тепер можна придбати у McDonald’s France (або, як його називають місцеві жителі, МакДо).
Реклама знаменувала собою дебют McCrispy у Франції. Сендвіч з панірованим курячим м’ясом, медом та гірчичним соусом на картопляній булочці з’явився на світ під назвою Crispy Chicken Sandwich у 2021 році на різних світових ринках. У серпні 2022 року відбувся ребрендинг на більш привабливу назву McCrispy, який супроводжувався низкою зіркових рекламних кампаній, зокрема, у Великій Британії за участю телеведучої Маї Джами.
Щоб відсвяткувати свій прихід, мережа представила нову рекламну кампанію від TBWA\Paris.
За іронією долі, французька реклама створена за мотивами обкладинки «Kids in America» співачки Кім Вайльд. Коли герої ролика роблять перший укус, з коробок, що їх оточують, вилітають роликові ковзани та конфетті.
Режисером реклами виступив відзначений багатьма нагородами Фредрік Бонд, який раніше знімав ролики для Adidas, Levi’s, New Balance, Stella Artois, Gatorade та Heineken.