Компанія Serious Tissues, перший у Великій Британії туалетний папір з нейтральним рівнем викидів вуглецю, оголосила про випуск спеціального видання книги, покликаної втілити в життя відданість бренду турботі про планету.
Книга «Kamasutree» була розроблена агентством з роботи з брендами та клієнтами VMLY&R та створена з використанням повністю перероблених матеріалів, з використанням грайливих ілюстрацій, щоб відзначити любителів дерев у всьому світі.
Щодня у світі вирубується 1 мільйон дерев для виробництва туалетного паперу, і все це в той час, коли дерева потрібні більше, ніж будь-коли, для вирішення проблеми зміни клімату. Більшість туалетного паперу, що використовується у Великобританії, зроблена з дерев, але для виробництва Serious Tissues жодне дерево не пошкоджується. Рулон туалетного паперу, зроблений у Великій Британії зі 100% переробленого паперу, не містить вуглецю та пластику — вони садять дерево за кожен рулон, який продають в Інтернеті.
«Ми не вважаємо, що треба вирубувати дерева для рулонів туалетного паперу. Насправді ми робимо навпаки та саджаємо дерева при кожному продажі. На даний момент ми посадили 1,7 мільйона дерев з поточною швидкістю понад 25 тисяч дерев на тиждень, що еквівалентно шести Гайд-паркам, що висаджуються щотижня. Ми хочемо, щоб ця книга спонукала інших любити дерева так само сильно, як і ми, і трохи повеселитися», – сказав Кріс Бейкер, засновник Serious Tissues.
«Kamasutree» запускається зі спеціальним тиражем у 69 екземплярів, доступним для обраних інфлюенсерів та для клієнтів Serious Tissues, які можуть виграти її через свою сторінку у Instagram. Книга також буде доступна для перегляду у діджитал вигляді на веб-сайті Serious Tissues.
У співпраці з лондонським ілюстратором Сержем Зейдліцем література для туалету пропонує 24 різні способи полюбити дерева. Ця забавна гра, як і відома книга про кохання, пропонує найкращі позиції та поради про те, як займатися любов’ю з деревами.
«Нам дуже сподобалося працювати з Serious Tissues над випуском цієї книги у світ. Kamasutree привнесла масу задоволення в пропагування стійкішого способу життя, навіть за зачиненими дверима (у ванній). І ілюстрації Сержа чудово допомогли втілити його в життя», – сказала Харрієт Вілтшир, креативний директор VMLY&R.