Багато людей у Великій Британії борються із сезонним афективним розладом у зимові місяці, при цьому кожен п’ятий британець зізнається, що протягом січня щодня перебуває на сонці не більше 15 хвилин.
У відповідь на це міжнародна мережа магазинів з продажу пончиків Krispy Kreme просуває свій новий низькокалорійний асортимент з активацією у формі коробки гігантських пончиків, що світяться. Вона є частиною нової платформи бренду «Joy Unboxed», яка є результатом співпраці з Good Relations, VCCP Media, Open Outdoor та Clear Channel.
Активація розмістили в Солфорд-Кіз, де в січні світить в середньому менше двох годин сонячного світла на день.
Емма Колкухун, директор з маркетингу Krispy Kreme у Великій Британії та Ірландії, сказала: «Відкрити коробку з пончиками — це один із способів принести людям радість, тому ми хотіли зробити це буквально. У нас щойно був Блакитний понеділок, який часто називають найдепресивнішим днем року, що зробило [минулий] тиждень, можливо, одним з найважчих».
«Це єдина у світі коробка для пончиків, в якій проводиться світлова терапія, яка може допомогти позбавитися сезонного афективного розладу. Ми подумали, що немає кращого способу розпакувати радість і підняти настрій нації, коли ми святкуємо випуск наших нових чарівних пончиків, кожен із яких містить лише 195 калорій».