26 Жов 2022, 12:21

У США створили плюшеві матки, які можна відправити політикам

У той час як більша частина суперечок навколо скасування справи Ро проти Вейда була зосереджена виключно на абортах, потенційні непередбачені наслідки, що впливають на здоров’я жінок, спонукали рекламне агентство з Північної Кароліни The Variable створити та запустити Woombies.com, e-commerce платформу з плюшевими матками та бізнес-моделі «buy one, send one».

За кожну куплену плюшеву Woombie The Variable відправить одну політику, який активно відстоює скорочення доступу жінок до рівноправної охорони здоров’я та репродуктивних прав, при цьому 100% виручки піде до організації Planned Parenthood.

Центральним елементом кампанії є Woombie, рожева плюшева іграшка-матка, досить м’яка, щоб не зашкодити тендітному чоловічому его. Завдяки Woombie будь-хто, кого обурює порушення прав жінок, може зайти на Woombies.com і «послати політикам власне лоно, щоб вони дали спокій». Веб-сайт також пропонує пакетні пропозиції, такі як “Extreme Court Woombie Bundle”, який відправляє іграшки суддям Верховного суду, які повалили Ро, та “The Dirty Dozen”, яка відправляє іграшки 12 людям із ретельно відібраного списку політиків, які виступають проти права вибору.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Іграшка вперше дебютувала на національній сцені протягом тижня Жіночого маршу, вони були роздані іншим групам захисників прав жінок і доставлялися до офісів як противників вибору, так і законодавців, які виступають за права жінок.

Крім того, команда креаторів хотіла переконатися, що ті, хто має владу у Вашингтоні, зможуть #ReadTheWomb, тому вони створили гігантську надувну матку у 4,5 метри і розмістили її навпроти найбільшого фалічного символу країни — монумента Вашингтона. Команда повернеться до Вашингтона за тиждень до проміжних виборів, щоб нагадати всім, що на кону цього передвиборного сезону — тілесна автономія для кожного громадянина країни.

Команда просуватиме ініціативу у зухвалій серії відеороликів та соціальних мережах. Сатиричні відеоролики в стилі QVC показують три провідні-антиутопії, де ведучі захоплюються м’якою іграшкою, розповідаючи при цьому неприємні факти — наприклад, загальнонаціональна заборона абортів збільшить материнську смертність серед чорношкірих жінок на 33%. «Чоловіки боролися за те, хто отримає контроль над маткою, ще до появи письмових джерел, — каже ведуча, — тепер у них може бути власна матка, тож, можливо, вони дадуть спокій».

Більш короткі відеоролики із сатиричними джинглами вумбі («Hands-off-of-our-bodies! Get back to your oil lobby!») будуть розміщені в соціальних мережах, а у відеороликах TikTok іграшка поширюватиме інформацію. Весь контент був створений для того, щоб інформувати людей про більш серйозні наслідки відміни Ро та надихнути тих, хто хоче діяти.

Перше натхнення агентства для ініціативи прийшло з історії помічниці креативного директора. Сара Мосселлер, у якої був діагностований рак грудей через кілька місяців після приходу в агентство на початку 2021 року, провела майже весь час протягом останнього півтора року лікуючись від форми раку, якої ніколи б не трапилося, якби лікарі прислухалися до її побажань. Десять років тому шість різних лікарів відмовилися активно видаляти їй яєчники, незважаючи на її непохитне та неодноразове бажання назавжди залишитися без дітей. Їхня аргументація: «Можливо, одного разу ви передумаєте та захочете дітей».

«Люди, які можуть завагітніти, зараз заслуговують на тілесну автономію. Коли мені було трохи більше двадцяти, мені активно відмовляли у добровільній стерилізації, що сприяло тому, що зараз у мене діагностували небезпечний для життя рак. Федеральні уряди та уряди штатів відмовляють громадянам у фундаментальній людській свободі, і через це люди вмирають», — сказала Мосселлер. «На марші наша гігантська матка стала маяком для сотень прихильників із понад 30 штатів та дев’яти країн, які фотографувалися, купляли власні іграшки та піднімали голоси на підтримку свободи особистості. І це був лише початок».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео