Відтоді, як компанія Tampax створила перші сучасні тампони, минуло понад 90 років, а дизайн продукту залишався майже незмінним.
Нещодавно Управління з продовольства і медикаментів США схвалило новий дизайн тампонів, який має спіральний рельєф.
Дизайн був запатентований незалежним стартапом Sequel.
Засновники бренду стверджують, що спіральна форма продукту краще поглинає рідину, що призводить до меншого протікання та більш надійного використання.
Його створили Грета Мейєр та Аманда Калабрезе, однокурсниці зі Стенфорда, які придумали дизайн тампона під час навчального проєкту у 2018 році. Вони розповіли, що під час свого дослідження часто чули, як жінки під час менструації використовують і тампони, і прокладки, щоб почуватися повністю захищеними.
Перш ніж тампони можуть бути легально продані в США, продукція повинна пройти передпродажну перевірку Управління з продовольства і медикаментів США, щоб визначити, чи є вони безпечними та ефективними.
Наразі Мейєр і Калабрезе імпортують свою першу партію тампонів, а до кінця 2023 року почнуть продавати спіральні тампони онлайн.
Мейєр вважає, що це буде нелегка битва, щоб змусити споживачів змінити свої звички. «Люди не обов’язково люблять свої тампони. У них просто є система, якою вони користуються відтоді, як у них вперше почалась менструація».